Jeg er jo selvudnævnt Enduro puscher her i klubben, og jeg vil i den sags tjeneste reklamere for 2. løb i årets DM serie.
Det løber af stablen, på lørdag den 16.03 fra kl ca. 10. i den fantastisk smukke Vejle Ådal, tæt på Tørskind Grusgrav (Robert Jakobsen skulpturpark)
Det er super underholdende at kikke på, og det kan varmt anbefales at kikke forbi hvis man lige vil ud at lufte allroaderen, eller tage knægten (M/K) med ud at se på ræs.
Der er altid brug for hjælpere til sådan et arrangement, så hvis du har tid og lyst til at give en hånd med, så ring til Dan Uno (Aka Moffe) på +45 23 64 65 88, og bed om en gul vest, så give han helt sikkert mad og drikke på dagen, og du kan også få mulighed for at tage en tur på sporet eller dele af det, hvis du vil have "no road" under hjulene.
Du kan læse mere om Enduro løbet og EDV (Enduro Danmark Vest) på http://www.boerkopmotorsport.dk/enduro- ... nder-2013/
Mvh Niels
PS: Vi ses desværre ikke derude, da jeg har smadret mit knæ på skitur for en uge siden, og ikke er så mobil pt.