Gadedæk?

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Rotax 655

Gadedæk?

Indlæg af Rotax 655 »

Jeg har et splinter nyt Karoo m/s 19" fordæk og et halvslidt Karoo bagdæk. Nu tænker jeg så, sku man ikke hellere sætte nogen gade dæk på ( har et ekstra baghjul med nedslidt karoo dæk) Det er desværre ikke meget grus jeg kører, så synes knopperne afgår noget hurtigt?
Har nogen set et godt tilbud på gadedæk til Pegasoen?

Kører alene til Kroatien i august, og skal ha nye dæk på først. Er ved at fremstille lyddæmpere indspireret at div. foto og video på internettet, et lille hul på 6mm i en solid messingklods der passer i udstødningen... :-D
Suhir

Re: Gadedæk?

Indlæg af Suhir »

Her prøv Heidenau K60 scout. De duer til både vej og terræn, og holder længe.

http://www.heidenautires.com/dual-sport-tires/k60scout
Rotax 655

Indlæg af Rotax 655 »

Efter at ha studeret priser på gadedæk er jeg blevet enig med mig selv om at få monterer mit nye Metzler Karoo fordæk og købe et nyt Karoo bagdæk (v.Dækfirmaet som skal monterer) Pris pr. dæk for montage 125 kr incl. moms. Det er da OK :-) Tror jeg vil blive pisse irriteret første gang smuglervejen bliver til en grusvej og forsvinder op i bjergene hvis jeg har gadedæk på. :shock:
Suhir

Indlæg af Suhir »

Hvilke dæk er det?
Rotax 655

Indlæg af Rotax 655 »

Billede

Metzler Karoo2 bagdæk OK gadedæk (T modellen) fremragende på grus, strand og i terræn. Og så er de billige 7-800 kr. for baghjul og billigere for forhjulet.
mvh
Leif
Besvar