Høstfest

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Mogens Dammand

Høstfest

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej alle

Så er tiden ved at nærme sig høstfesten i ''Yamaha klub Århus'' hvor vi er et par stykker der er medlem.

Ja grin bare :lol: men der er altså meget andet end lige ''Yamaha'er''

Det foregår fra d. 10-12 sept. i Sabro vest for Århus.

Så vi håber på godt vejr den weekend, og de af jer der har mulighed for, kom og vær med.

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

høstfest

Indlæg af iver »

Ja så er det ud af busken mine damer og herre, der vil være konkurrencer lørdag og live musik om aftenen efter det store barbeque.
:-) og undertegnede vil være at finde i baren hvor jeg servere øl og diverse til rimelige priser :-)

så kom og vær med :-)

MVH Iver
Mogens Dammand

høstfest

Indlæg af Mogens Dammand »

Hey alle

Er der da slet ikke nogen af jer der har lyst til at tage en tur på jeres honda og komme ud til os og få en beer eller en kop kaffe

Der er jo ikke nogen der siger at man skal drikke sig fra sans og samling opkast

Håber der kommer nogen, ellers fik jeg da lige afprøvet nogle af de nye smiley's :-)

Hilsen
Mogens
Mogens Dammand

høstfest

Indlæg af Mogens Dammand »

Prøver lige igen, der gik ged i det :oops:

Er der da slet ikke nogen af jer der har lyst til at tage en tur på jeres :honda: og komme ud til os og få en :beer: eller en kop :kaffe:

Der er jo ikke nogen der siger at man skal drikke sig fra sans og samling :opkast:

Håber der kommer nogen, ellers fik jeg da lige afprøvet nogle af de nye smiley's

Hilsen
Mogens
Gæst

Re: høstfest

Indlæg af Gæst »

admin skrev:Prøver lige igen, der gik ged i det :oops:

Er der da slet ikke nogen af jer der har lyst til at tage en tur på jeres :honda: og komme ud til os og få en :beer: eller en kop :kaffe:

Der er jo ikke nogen der siger at man skal drikke sig fra sans og samling :opkast:

Håber der kommer nogen, ellers fik jeg da lige afprøvet nogle af de nye smiley's

Hilsen
Mogens
MogensD

Indlæg af MogensD »

Så nærmer tiden sig igen, men denne gang er det med et jubilæum på programmet :flag:

Klubben har bestået i 40 år, og skulle efter sigende være Danmarks ældste klub.

Det løber af stablen den kommende weekend, altså fra d. 15-17 sept. raket1

Nærmere info kan fåes her: www.ycaa.dk

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej allesammen :-)

Jeg kan roligt opfordre alle til at kigge forbi, jeg vil være at finde bag bardisken både fredag og lørdag, klar til at svinge kolde fadbamser over disken :-)

Der går rygter om helstegt pattegris i år, men kig forbi og se om det passer, der er mulighed for camping hvis øllet løber over ;-)

Kom lad os se nogle ansigter :-) (og fede RIGTIGE kværne)

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
John

Yamaha høstfest

Indlæg af John »

jamen, det er jo meget godt.
Heldigt der er 2 week-ender at vælge mellem - den der er gået og den der kommer ! Har set at det er i den kommende. :idea:
Muligvis slår jeg et smut forbi - hvis vejret arter sig som nu.
Tager muligvis dine bøger med - Carsten - hvis du syns det er ok :?: , ellers får du dem en anden og ikke så fjern dag. :arrow:

Det var ellers hyggeligt på Gl. Estrup i aftes. Fik ikke lige sagt farvel - Mogens. Du var optaget andetsteds da jeg trillede.

Fik test "dyret" i "bænken". Efter hans vurdering opførte min 11 år gamle Afrikaner sig som en ny :-D :-D
Håber vi ses.
:beer:
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej John :-)

Tag bare bøgerne med :-)

Håber vi ses!!!!!!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
MogensD

Re: Yamaha høstfest

Indlæg af MogensD »

John skrev:Det var ellers hyggeligt på Gl. Estrup i aftes. Fik ikke lige sagt farvel - Mogens. Du var optaget andetsteds da jeg trillede.

Håber vi ses.
:beer:
Hej John og alle I andre

Det var rigtig hyggeligt derude, og flot besøgt.

Jeg så lige "røgen" da du kørte, jeg var faldet i snak med en fin fyr fra Silkeborg og hans kone.

De var standsmæssigt kørende på en yderst velholdt Africaner, og som vi da gerne skulle have med i vores lille "loge" :-)

Så et par stykker mere, men der var vist andre der tog sig af dem.

Resten af os kørte ned til kalø, selom det var ved at være mørkt, men som Søren sagde "vi gør det bare for turens skyld" 8-)

Vejrudsigten lover godt vejr for weekenden, så tril bare en tur til Sabro.

Vi ses
Mogens
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Arggh - tænkte nok i var ude trille i tirsdags og jeg forventede at kunne tilstøde hen på aftenen.

Men jeg blev klogere gjorde jeg... og blev istedet sendt til borgermøde vedr. kommunesammenlægningen i Favrskov. Egentlig også ganske underholdende men ikke helt det samme som at give den gas med "logen".

Tilgengæld har jeg nu fået lov til at køre ud og drikke kaffe lørdag eftermiddag i hulen. - og så må vi se hvad der sker herefter hvis rygterne om gris taler sandt.

Vi ses
MogensD

Indlæg af MogensD »

Hej Henrik

Jeg er bange for at rygterne ikke holder, men der skal nok være noget andet som kan måle sig med pattegrisen.

Husk at der er mulighed for at slå telt op.

Hilsen
Mogens
Besvar