Billeder

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Bernt
Indlæg: 293
Tilmeldt: 05. aug 2013, 22:53
Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
Kontakt:

Billeder

Indlæg af Bernt »

Er det bare mine billeder der er for store eller hvad sker der.
Jeg har nu gentagende gange måtte slette billeder på mine indlæg for at kunne tilføje nye billeder.
Selve ideen med at lave indlæg så andre også kan lære noget af de fejl eller gode råd jeg sætter ind. Går lidt i fløjten så billederne skal slettes for at der kan blive tilføjet nye.
Hvad er max antal billeder jeg må havde herinde?
Skal jeg heller kun skrive indlæg også lægge billeder et andet sted på nettet?
Jeg håber at nogen der har mere forstand på det kan give mig et svar.

Jeg holder rigtig meget af denne side og bruger den dagligt. Men det irritere mig lidt at jeg bliver nød til at slette mine billeder.
Eventyret venter bag næste sving :-)
Brugeravatar
Holst
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. jul 2010, 20:41
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

Re: Billeder

Indlæg af Holst »

Hej Bernt

Check dette indlæg hvor Thomas har skrevet om hvordan du indsætter billeder i dine indlæg. Jeg tror at dit problem er at du vedhæfter filer til dit indlæg, og når du viser billeder på denne måde er der begrænset plads på forum.

Læs Thomas indlæg her: viewtopic.php?f=12&t=2616

Håber det hjælper.... :-D

Er spændt på at se hvordan du løser problematikken med sideskjoldene mellem kåbe og tank. :?:

Fortsat god arbejdslyst..
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Brugeravatar
Bernt
Indlæg: 293
Tilmeldt: 05. aug 2013, 22:53
Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
Kontakt:

Re: Billeder

Indlæg af Bernt »

Tak for det :-D
Det vil jeg lige kigge lidt på.

Jeg har allerede mærket kåbesiderne op, men skære ikke det hele af på en gang, heller skære 2-3 gange end at skære for meget :beer:
Eventyret venter bag næste sving :-)
Brugeravatar
Bernt
Indlæg: 293
Tilmeldt: 05. aug 2013, 22:53
Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
Kontakt:

Re: Billeder

Indlæg af Bernt »

Nu har jeg kigget på det, men kan det virkelig være rigtigt at billederne til div tråde skal ligge andre steder på nettet i stedet for at være herinde.
Jeg synes at man midster lidt af fornøjelsen.
Der er jo tit det sådan at billedet og teksten høre sammen, der er sågar nogle steder hvor teksten forklare noget på billedet.
Jeg synes det må være muligt at kæde det bedre sammen så billederne kan være her på siden sammen med tråden.
I værste fald kan det jo være at der kun kommer link i stedet for tråde med billeder og trådene ligger andre steder på nette i stedet for her.

Det kunne jo være at billederne ikke måtte være så store, så det ikke fyldte så meget. Det ville måske hjælpe på problematikken.

Ellers er jeg super glad for at være en del af dette forum, det giver så meget at snuse rundt herinde og få gode ideer og råd når man selv render panden mod en mur.

TAK for en kanon side.
Eventyret venter bag næste sving :-)
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Billeder

Indlæg af Nikolajsen »

Du har totalt misforstået det, og så alligevel ikke helt ;-) . Dette billede ligger KUN på min hjemmeside.
Teksten er skrevet her, direkte i indlægget. Så det virker helt som det du kunne tænke dig. Billederne skal bare ligge et andet sted, lige meget hvor.
Picasa, Facebook, Google+, osv osv.

Billede
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
mr.jensen

Re: Billeder

Indlæg af mr.jensen »

Du har også mulighed for at lave en mappe i dit personlige gallery. Prøv at kigge under "Brugerkontrolpanel." Når du så har lagt billederne heri, kan du linke ved at bruge koden "album" som du finder i menulinjen, som er over boksen du skriver i. Hold musen over og den giver en kort forklaring. Buttom line er, at billedet du ligger i galleriet, dit eget eller andres, får et nummer, som du derefter refererer til.
Det har jeg tidligere brugt.
Der er dog lige et men... Der er nemlig en begrænsning på størrelsen af billeder i galleriet. Max størrelse er 1000x1000 px og/eller 512kB og så skal det være jpg eller png.
Håber du kan bruge det. :)
Brugeravatar
Bernt
Indlæg: 293
Tilmeldt: 05. aug 2013, 22:53
Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
Kontakt:

Re: Billeder

Indlæg af Bernt »

Tak for alle de informationer. Det kunne da godt være at jeg skulle ligge nogle af de slettede billeder i mit eget galleri, så dem der vil se fra start til slut kan kigge på mit projekt der.

Mange tak, jeg må lige se hvad der bliver den bedste løsning for mig.
Eventyret venter bag næste sving :-)
Besvar