Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Der er en gang imellem man ser der er en logget på, som man hurtigt vil give en besked, og har derfor tænkt:
At søndag aften kunne være et godt tidspunkt at være logget på chatten, så det vil jeg prøve at efterleve så godt det nu kan lade sig gøre . Hvis I har lyd på, kan man høre når en ny logger sig på, og behøver derfor ikke at sidde og holde øje med hvem der er på.
Lad os lige få afprøvet chatten med nogle flere her på søndag - lad os mødes på chatten kl. 19.00 nu på søndag den. 5.
Mogens og jeg var lige inde og afprøve chatten her i aften - hold kæft det er grineren - især når ham man chatter med har kul sort humor og generelt er lidt mærkelig som en selv.
Mig og Henrik var på her kl. 19 men vi var godt nok lidt alene- håber nogle flere har set denne besked. Jeg prøver at gå på igen kl. 20 og prøver igen kl. 21 - ses ???
Torben, Mogens, Hald og jeg selv mødtes her i aften på chatten, det var rigtig hyggeligt - noget vi vil forsøge at gentage næste søndag kl. 19 og frem efter.....
Jeg kommer desværre ikke på chatten i aften - i hvert fald ikke før efter kl. 20, da jeg er i værkstedet - har endelig fået tid til at monterer mit vibra-lys.