Generalforsamling 2006.
Generalforsamling 2006.
Indkaldelse til Generalforsamling 2006
Du indbydes hermed til Honda All Road klub’s ordinære generalforsamling.
Dato: 6. maj 2006, kl. 11:00.
Sted: Kærsangervej 16, Langå. (ØSSL’s klubhus)
Dagsorden ifølge klubbens vedtægter (Kan læses på forum) :
Dagsorden :
1. Valg af dirigent.
2. Bestyrelsens beretning.
3. Regnskabsaflæggelse
4. Valg af bestyrelse: Bestyrelsen der er på valg hvert andet år, består af 3 medlemmer( I lige år vælges der formand, og ulige år sekretær og kasserer).
5. Valg af bestyrelsessuppleant og revisor (Vælges hvert år).
6. Fastsættelse af kontingent.
7. Indkomne forslag. (14 dage før generalforsamling)
8. Eventuelt.
Det er så den mindre officielle del.
Vi starter dagen kl. 11:00, med kaffe og et par rundstykker, og går direkte over i den mere generelle generalforsamling. Efter et forhåbentligt rart møde, er der en fællestur i det østjyske, på fast banet vej, så alle kan være med. Vi køber ind til lidt fælles grill, sidst på dagen, og opkræver 50,- kr. til at dække omkostningerne.. Hvis det viser sig at der er behov for en nats søvn, inden du skal videre, har vi også mulighed for at tilbyde logi.
Det er praktisk at vi ved hvor mange der kommer, så vi vil meget gerne have din tilmelding.
Har du spørgsmål eller kommentarer, hører vi gerne fra dig.
Mange hilsener
Mogens Dammand
8624 4238 begin_of_the_skype_highlighting 8624 4238 end_of_the_skype_highlighting
dammand@honda-allroad.dk
Du indbydes hermed til Honda All Road klub’s ordinære generalforsamling.
Dato: 6. maj 2006, kl. 11:00.
Sted: Kærsangervej 16, Langå. (ØSSL’s klubhus)
Dagsorden ifølge klubbens vedtægter (Kan læses på forum) :
Dagsorden :
1. Valg af dirigent.
2. Bestyrelsens beretning.
3. Regnskabsaflæggelse
4. Valg af bestyrelse: Bestyrelsen der er på valg hvert andet år, består af 3 medlemmer( I lige år vælges der formand, og ulige år sekretær og kasserer).
5. Valg af bestyrelsessuppleant og revisor (Vælges hvert år).
6. Fastsættelse af kontingent.
7. Indkomne forslag. (14 dage før generalforsamling)
8. Eventuelt.
Det er så den mindre officielle del.
Vi starter dagen kl. 11:00, med kaffe og et par rundstykker, og går direkte over i den mere generelle generalforsamling. Efter et forhåbentligt rart møde, er der en fællestur i det østjyske, på fast banet vej, så alle kan være med. Vi køber ind til lidt fælles grill, sidst på dagen, og opkræver 50,- kr. til at dække omkostningerne.. Hvis det viser sig at der er behov for en nats søvn, inden du skal videre, har vi også mulighed for at tilbyde logi.
Det er praktisk at vi ved hvor mange der kommer, så vi vil meget gerne have din tilmelding.
Har du spørgsmål eller kommentarer, hører vi gerne fra dig.
Mange hilsener
Mogens Dammand
8624 4238 begin_of_the_skype_highlighting 8624 4238 end_of_the_skype_highlighting
dammand@honda-allroad.dk
Senest rettet af Peter AT 20. apr 2006, 17:48, rettet i alt 2 gange.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Peter AT
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Jeg er med!!
Hej Peter og Mogens
Jeg er med. Jeg skal dog arbejde første, men får fri kl. 13.00 - kommer lige så snart jeg er færdig - regner med at kunne være ved klubhuset kl. 13.45 ca.
Mvh Søren
Jeg er med. Jeg skal dog arbejde første, men får fri kl. 13.00 - kommer lige så snart jeg er færdig - regner med at kunne være ved klubhuset kl. 13.45 ca.
Mvh Søren
-
- Geografisk sted: Vivild
Må man liste med???
Hej
Lige en forsigtig forespørgsel: Må man, som ikke medlem, køre med på fællesturen, snuse til stemningen og se/høre/mærke, om klubben er noget man kan bruge?? Og måske endda på en KTM Adventure - der jo så ikke er en Honda
Eller holder i strengt på at man skal være medlem og køre Honda? Som måske kommende medlem ville det jo være en oplagt mulighed for at snuse til klubben! 
Lige en forsigtig forespørgsel: Må man, som ikke medlem, køre med på fællesturen, snuse til stemningen og se/høre/mærke, om klubben er noget man kan bruge?? Og måske endda på en KTM Adventure - der jo så ikke er en Honda

Hej Jesper
Du skal være hjertelig velkommen til at køre med på fællesturen, og også bruge klubben i det omfang du mener det kan gavne dig og os
Med hensyn til medlemsskab må vi desværre sige, at som klubben pt. er skruet sammen, er det en klub for Honda'erne, men hvem ved om vi på sigt åbner op for andre mærker, du er ikke den første der har spurgt til dette, og H'et er jo nemt at skifte ud med et D "DARK" "Dansk All Road Klub"
ellers vil muligheden jo være at erhverve dig en Honda
Mvh
Mogens
Du skal være hjertelig velkommen til at køre med på fællesturen, og også bruge klubben i det omfang du mener det kan gavne dig og os

Med hensyn til medlemsskab må vi desværre sige, at som klubben pt. er skruet sammen, er det en klub for Honda'erne, men hvem ved om vi på sigt åbner op for andre mærker, du er ikke den første der har spurgt til dette, og H'et er jo nemt at skifte ud med et D "DARK" "Dansk All Road Klub"

Mvh
Mogens
Nå, der var jeg lige hurtig nok, weekenden er allerede besat med 3 dages enduro i Tyskland
Men tak for de venlige tilbagemeldinger
Jeg har haft en AT, som blev solgt til fordel for min Adventure, så jeg er nok svær at omvende
AT er en rigtig lækker cykel, men jeg savnede lidt mere saft og en motor der trækker lidt længere nede fra, men dejlig det er den!!

Men tak for de venlige tilbagemeldinger

AT er en rigtig lækker cykel, men jeg savnede lidt mere saft og en motor der trækker lidt længere nede fra, men dejlig det er den!!
Fællestur og -mad
Min kalender er vist nok fri den weekend, så vil jeg gerne overtage Jespers plads!
Fællestur og grillmad er jo altid godt, og selv om min motorcykel 'bare' har rækkemotor, har jeg før sneget mig med til HARK-arrangementer - endda uden at blive mobbet ret meget
-Kåre
Fællestur og grillmad er jo altid godt, og selv om min motorcykel 'bare' har rækkemotor, har jeg før sneget mig med til HARK-arrangementer - endda uden at blive mobbet ret meget

-Kåre
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Hej Kåre
Hej Kåre
Det lyder bare som en rigtig god idé, du er meget velkommen.
Mvh Søren
Det lyder bare som en rigtig god idé, du er meget velkommen.
Mvh Søren
Hey alle HARK'ere...
Specielt til jer der slutter jer til senere på generalforsamlingen..
Vi griller og får et par sodavand eller øl ca. kl 17:30 på følgende adresse:
Husk evt. telt og sovepose...
Erfaringsmæssigt er det ret svært at finde adressen, da det er midt i banjoland.
Prøv KRAK eller lign.
HugOgdask
Peter
Specielt til jer der slutter jer til senere på generalforsamlingen..
Vi griller og får et par sodavand eller øl ca. kl 17:30 på følgende adresse:
Husk evt. telt og sovepose...
Erfaringsmæssigt er det ret svært at finde adressen, da det er midt i banjoland.
Prøv KRAK eller lign.
HugOgdask
Peter
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Peter AT