Offroad kursus kun for HARK'ere
Offroad kursus kun for HARK'ere
Jeg vil lige lodde om der er stemning for et tilpasset offroad kursus specielt for HARK'ere.
Hvis vi kan samle ca 8 mand der har lyst til at træne offroad færdigheder så kan vi lave et et-dages kursus baseret på BMW Motorrads undervisningsprincipper og i Xpedit regi.
Kurset kan holdes på sjælland eller i Jylland, alt efter hvor deltagerne kommer fra.
Kursusindhold vil følge de adventure kurser vi laver for Xpedit og som I kan læse mere om her: http://adventure.xpedit.dk/
Der vil naturligvis blive lidt udgifter til terrænleje, instruktør mv. men vi vil holde det på et minimum.
Svar gerne i denne tråd med om I er interesserede, så vil jeg tage det med i planlægningen af de kommende kurser.
Vi ses derude!
Thomas
Hvis vi kan samle ca 8 mand der har lyst til at træne offroad færdigheder så kan vi lave et et-dages kursus baseret på BMW Motorrads undervisningsprincipper og i Xpedit regi.
Kurset kan holdes på sjælland eller i Jylland, alt efter hvor deltagerne kommer fra.
Kursusindhold vil følge de adventure kurser vi laver for Xpedit og som I kan læse mere om her: http://adventure.xpedit.dk/
Der vil naturligvis blive lidt udgifter til terrænleje, instruktør mv. men vi vil holde det på et minimum.
Svar gerne i denne tråd med om I er interesserede, så vil jeg tage det med i planlægningen af de kommende kurser.
Vi ses derude!
Thomas
Re: Offroad kursus kun for HARK'ere
Hej Thomas. Det lyder som en rigtig god ide.
Mvh John.
Mvh John.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
hej thomas
det ville jeg meget gerne deltage i og helst på Sjælland
det ville jeg meget gerne deltage i og helst på Sjælland
Hej Hr. Eriksen.
Mine evner til offroad trænger i den grad til at blive trænet, så jeg er også intresseret.
Vh Ole.
Mine evner til offroad trænger i den grad til at blive trænet, så jeg er også intresseret.
Vh Ole.
hvis ikke det er en arbejds-weekend kunne jeg også godt tænke mig at "stive kørestilen lidt af "
jeg er også vestsjællænder...
jeg er også vestsjællænder...
Chrome won`t get you home..
Tak for tilbagemeldingerne. Jeg går videre med ideen og så må vi se om ikke der bliver mulighed for et HARK dagskursus i foråret 2018.
Vi ses derude!
Thomas
Vi ses derude!
Thomas
det håber jeg lykkedes 

Hejsa
jeg er også interesseret
jeg er også interesseret
hilsen fru olsen
Hondaxl650v
Suzuki Inazuma 250
Er du glad? Ja - Fint, Nej - kan du gøre noget ved det?
Ja - så gør det og bliv glad, Nej - så vær glad alligevel
Hondaxl650v
Suzuki Inazuma 250
Er du glad? Ja - Fint, Nej - kan du gøre noget ved det?
Ja - så gør det og bliv glad, Nej - så vær glad alligevel
hej
Det lyder som et godt initiativ, hvis der ikke kommer noget i vejen er jeg med.
Hvor i landet betyder ikke så meget, Hondaèn skal jo med
Det lyder som et godt initiativ, hvis der ikke kommer noget i vejen er jeg med.
Hvor i landet betyder ikke så meget, Hondaèn skal jo med

De bedste veje går fra intetsteds til intetsteds med en genvej for dem der skal derhen i en fart.
Super dejligt med de mange positive tilkendegivelser.
Kursusprogrammet fastlæges i løbet af efteråret og vi forventer at offentliggøre det tidligt på vinteren, så det er muligt at reservere kalenderen i god tid inden kurserne går igang.
Mere herom senere.
Hilsen Thomas
Kursusprogrammet fastlæges i løbet af efteråret og vi forventer at offentliggøre det tidligt på vinteren, så det er muligt at reservere kalenderen i god tid inden kurserne går igang.
Mere herom senere.
Hilsen Thomas