Spørsmål til bestyrelsen

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Spørsmål til bestyrelsen

Indlæg af Lasse Pedersen »

Jeg vil her gerne spørge bestyrelsen om der er en snarlig udsigt til, at jeg som alm. medlem kan blive oplyst om sammensætningen.
Jeg skriver dette her, da der jo ikke på medlems delen er en tråd der hedder spørgsmål til bestyrelsen, jeg har tidligere fejlagtig benyttet tråden der hedder meddelelser fra bestyrelsen, der fik jeg besked den 16/7 om at der snarlig ville komme en besked, det er så den besked jeg venter på.
For hvem skal jeg henvende mig til hvis jeg ønsker svar på et spørgsmål ?
Hvem tegner bestyrelsen ud ad til?

Med venlig hilsen Lasse
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Spørsmål til bestyrelsen

Indlæg af Nikolajsen »

I forlængelse af Lasse's spørgsmål har jeg en anden ting.
Jeg har tit savnet, at der i profilen stod om man var bestyrelses medlem, kasser, næstformand eller formand osv.
Det ville være en rigtig god ting synes jeg.

Jeg er godt klar over at jeg er jo ikke er medlem mere, og derfor ikke kan være med til at bestemme noget.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Spørsmål til bestyrelsen

Indlæg af Lars N »

Vi kører videre uden formand til generalforsamling til foråret som sidst formanden hoppede før tid.

Ved spørgsmål send dem til mig så vender jeg det med resten. Vi har ikk været sammen endnu og vil vende det i blandt os til årets efterårs tur. Glæder mig over den store interesse for klubben der er jo snart valg til bestyrelsen. Så hold jer ikk tilbage.

Mvh Lars
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Spørsmål til bestyrelsen

Indlæg af ktopp »

helt enig med Lars, :ok:
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Spørsmål til bestyrelsen

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag bestyrelse
Jeg har brugt lidt tid på at se referater fra bestyrelsmøderne igennem, der fremgår det fra det konstituerede møde at Finn er næstformand, altså må han ved formandens afgang rykke op som formand, og Jørn som er suplandt indtræde som suplandt for næstformanden, er det helt forkert?
Som jeg læser det har Lars N taget styringen i bestyrelsen, hvis det er sådanne så syntes jeg bestyrelsen bør mellem det ud, som det fremgår af det seneste indlæg fra Lars så er det bestyrelsens holdning, men jeg føler ikke det er meldt rigtigt ud, hvor er næstformand i dette?
Med venlig hilsen
Lasse Pedersen
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Spørsmål til bestyrelsen

Indlæg af Lars N »

Næst formanden ønsker ikk bli formand og JP er i salg af hans mc. Men hvis du ka holde spændingen ud så kommer der mere efter efterårs turen når vi har været sammen, dette er en frivillig baseret klub husk det. dkflag4
Hva var dit spørgsmål Lasse til bestyrelsen?
Som tidligere nævnt kører vi videre som vi plejer :beer: vel lige meget om der er en formand? Var der jo heller ikk sidst. Men ka kun opfordre dig til at stille op når der er valg så har du jo indflydelse og selv ka stille spørgsmål til resten af bestyrelsen.
Jeg er ikk formand for Hark. Men nogen ska jo melde ud så panikken ikk er totalt.

Fortsat go dag Lasse og resten.
PS du har jo mit nummer så bare ring hvis det er lettere. :honda:
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
ktopp
Indlæg: 328
Tilmeldt: 05. okt 2012, 10:18
Geografisk sted: Hadsten

Re: Spørsmål til bestyrelsen

Indlæg af ktopp »

Bakker Lars op, vi har vist kørt noget der ligner kollektiv ledelse og arrangeret det der stod lige for (efterårs-shelter). Et af temaerne ,ud over hygge, kunne jo være at snakke om (med JA-kasketten på) hvordan vi kommer videre. Jeg kan godt forstå Lasses "u-for-ståen-hed" over for hvad der sker, eller ikke er sket.
Alt skrevet i en god HARK ånd :ok: :ok: :ok:
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
Husk aldrig at køre med for stram kæde.
+ 998
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Spørsmål til bestyrelsen

Indlæg af Lasse Pedersen »

Godaften HARK
Kim du skal have tak for dit svar!
Hilsen Lasse
Stadig i Ireland
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar