Touringcampens åbning 2006

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Bjarke
Geografisk sted: Vejle

Touringcampens åbning 2006

Indlæg af Bjarke »

Er der nogen der skal på Touringcampen skærtorsdag.
Henrik Hald
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej Bjarke
Jeg skal på campen skærtorsdag, regner med at deltage i fællesturen fra ILVA i Århus Kl. 1300, det skal du måske også???

Mvh Henrik.
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

Er med

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg triller også med..... sammen med Henrik.

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl

Åbning af campen.

Indlæg af Søren Dahl »

Så blev campen åbnet.

Vi startede ved P-pladsen ved Ilva i Århus. Fik snakket med de forskellige som vi kendte - og fik hilst på et af Vores nye medlemmer, Leif - tak for i dag Leif - det er bare en fed kværn du har fået købt dig - og det var skægt at se en transalp med 234 km på klokken - og hvis vi antager at den kan kører 150.000, så er der lidt fornøjelse tilbage endnu ;-)

Derefter kørte vi af de små lokale sogneveje til Gl. estrup hvor vi lige gjorde hold for at hvile lidt og gå rundt og se lidt mere på de fremmødtes MC'er - så gik turen videre til campen, hvor vi lige var et smut inde omkring baren og få lidt til halsen...... en god og hyggelig dag i selvskab med rare mennesker.

Mvh Søren
leif

Campen

Indlæg af leif »

Hej Søren Og Henrik tak for snakken glæder mig til vi ses til generalforsamlingen det det var en fed tur men mange cykler rundt om en med mit nyerhvervet kørekort men det gik jo da farten ikke var særlig høj det er ikke sidste gang jeg køre med på sådan en tur det blir jo også nok til et par ture over på campingpladsen her i sommer den var vildt fed med gode faciliteter

der ligger nogle billeder i mit album

Hilsen Leif
Brugeravatar
Søren Dahl

Hej Leif

Indlæg af Søren Dahl »

Selv tak, Leif - det var bare en iorden tur - og fedt lige at prøvesidde din nye alp. Jeg nåede også lige at køre lidt sammen med dig i dag på vej hjem fra vores MC tur til Skanderborg - det var mig som fulgtes med Jer til rundkørslen i Hornslet.

Mvh Søren[/b]
leif

kaffe

Indlæg af leif »

Hej Søren du skulle da være drejet af sammen med os så vil vi da ha givet en kop kaffe
Brugeravatar
Søren Dahl

Hej Leif

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Leif

Mange tak for tilbudet - det vil jeg HELT sikkert benytte mig af en anden dag. I er også mere end velkommen til at kigge ind forbi hvis I er på Randerskanten - ring lige i forvejen hvis I er på de kanter, så finder vi lige på noget.

Mvh Søren
Besvar