Shelter debat

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Shelter debat

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK

Ved seneste shelter tur (efterårs shelter) som blev holdt i Thy, stak bestyrelsen hovederne sammen, (omtalt under formandens tråd)
Vi besluttede at fastlægge shelter turene så det nu er faste weekender der er til grund for disse.
Sådan at:
Forårs shelter er sidste weekend i marts (næst sidste weekend hvis sidste weekend falder på en helligdag )
Generalforsamling er sidste weekend i april (næst sidste weekend hvis sidste weekend falder på en helligdag )
Jeg har påtaget mig at være tov holder på disse to shelter ture, og da en del af jer ved bor jeg på Sjælland, nermere i Brøndby, jeg er opvokset i Nordsjælland og der har jeg lavet et par shelter ture i det nordligste af Sjælland nord for Hillerød.
Der er min tanke at den genoplivede forårs shelter tur skal fore gå på Sjælland, der for har jeg følgende spørgsmål.

1. Hvor mange kunne tænke sig at deltage i en shelter tur i Marts i Nordsjælland?
2. Hvor mange kunne tænke sig at deltage i en shelter tur i Marts på Øst Sjælland, Stevns ?
3. Hvor mange kunne tænke sig at deltage i en shelter tur i Marts på Vest Sjælland Kørsør . Slagelse . Kalundborg ?

Dett er ikke tanken at i skal tilmelde jer nu, tanken er at starte en debat om shelter turen, for at danne et billede om interessen, det er vel de fleste aktive shelter deltagere bekendt at, det ofres er vore jyske medlemmer der er i overtal, (det har nu også været tilfældet ved de shelter ture både Lykkedal og jeg har tilrettelagt) på Sjælland.
Hvad skal der til for at gøre det interessent for vore Sjællandske medlemmer?
Det er jo et spørgsmål, så lad os få gang i debatten, samtidig vil det glæde mig hvis en eller to uden for bestyrelsen kunne have lyst til at give en hånd med ved sådanne en tur, erfaring behøves slet ikke, men det vil gavne hvis man har lokalkendskab med et område til en køre tur eller en formidabel shelter plads!
Din Shelter plads er mindst lige så god som den bedste jeg kender.

Generalforsamlingen er tænkt afholdt i det midt/østlige Jylland, for da jeg sidst besøgte min datter sagde hun:
Far hvorfor holder i ikke en shelter tur ved Grenå, for så laver jeg frokost til jer i sommerhuset, eller ved Bjerringbro så giver jeg frokost i Sahl, er det ikke vor livret? serveret frokost?
Jeg ved der både er shelter i Grenå og Ans, en af dem har jeg i tankerne, men også her er jeg interesseret i at høre gode input fra jer.
Generalforsamlingen er sidste weekend i April.

Sommer shelter/camp weekende har også været drøftet, og den weekend der er på tale (hvis ikke vi tager plan B i brug) er i pinsen, vil det væe et problem?
Vi har jo her mulighed for at tage et ikke HARK medlem med.
Vi har talt om at afholde det på enden Fyn eller Lolland/Falster, har nogle medlemmer en idé eller et forslag?
Måske endda lokal kenskab!

Det var mit indlæg til forhåbentlig en livlig og hyggelig debat. Husk intet forslag er forkert !!


Jo før vi ved hvor vi skal hen, jo letter kan vi begynde at køre derhen ad :ok:


Hilsen Formanden
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Shelter debat

Indlæg af John Sigh »

Hej Lasse.

God ide med faste weekender til shelterturene.

Mit svar til spørgsmål 1,2 og 3 vil være " det kommer an på vejret "

Sommer træf på Lolland/Falster i pinsen lyder ok for mig og Mc Camp Sydhavsøerne kunne være en god ide.

Mvh John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Shelter debat

Indlæg af iver »

Hej Lasse.

Jeg vil svare i samme stil som John. Ja til det hele, så længe vejret tilladder det, for min skyld kunne april også være en mulighed, som måske vejrmæssigt kunne være en bedre månede. Men det afhænger jo af det pågældende vejr det enkelte år.

Men ellers synes Jeg det er en god idé med at få klubbens medlemmer til at hjælpe og ideen med faste tidspunkter.

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Shelter debat

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK
Så er det jo blevet vinter tid, det skulle så nok blive den tid hvor flere af jer medlemmer får mindre kilometer på tælleren.
Sagt anderledes der er mere tid til planlægning af kørslen i 2019.
Det er jo bestyrelsens plan at vor næste shelter tur skal være når sommertiden begynder. Hvis debatter ikke sætter en bedre dato.

Det er overhoved ikke overraskende at der er jer to (John, Iver) der svarer, for det er også jer der har været de trofaste deltagere når shelter oplevelsen har ligget på Sjælland.

Selvfølgelig kan vejret være kedelig i Marts, men det kan vi vel aldrig helt gardere os imod, selvom jeg slet ikke har noget imod hverken April eller Maj, der skulle efter min mening være nogle weekender som der kan debatteres om.
Sagen er jo den, det har de der tidligere har booket shelters viden om, shelters er blevet populære og hvis ikke vi er tidlig ude så er det svært at finde en, de tre muligheder, som er sat som muligheder for Sjællands turen, er da også stillet fordi, jeg vil lade dem der oftest deltager i en shelter tur, skulle have mulighed for at sige der har vi ikke været tidligere og der kunne vi tænke os at komme hen, modsat, "så lang vil vi/jeg ikke køre". Min personlige tank er at Kørsør, Slagelse, Kalundborg er et godt område, der har jeg bare ikke den største stedkendelse erfaring og behøver hjålp.

Generalforsamlingen er i tankerne, har lige et par ting der skal falde på plads, så det vender jeg selv tilbage med.

Sommer weekent tur til Mc Camp Sydhavsøerne er bestemt en rigtig god idé, der løber jeg "bare" igen ind i område erfarings mangel :shock: Så hvis der er medlemmer fra området eller bare kender området på Lolland, jeg kan se der tidligere har været medlemmer fra HARK der og at der er mulighed for at leje hytter.
Det er bestemt en mulighed, lad os høre om erfaringen fra stedet.

Endnu en gang: Lads debatten fortsætte


Med venlig hilsen

Formanden
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Shelter debat

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK

Jeg så mig lidt omkring på skov og natur styrelsens hjemme side som jeg bruger for at finde shelter pladser.
Jeg fik min anelse indfriet, der er faktisk allerede flere af de shelter pladser i de områder jeg har i tankerne som er optaget.
Så det er min opfordring til jer at give jeres besyv med og selvfølgelig også tilbud om hjælp til planlægning.
Jeg har behov for sted kendte på Vest Sjælland- Øst Sjælland ! Samt i det midt Jyske ca. Silkeborg.
Det vil også give mening hvis der er en eller to der er kendt med Lolland Falster.

Ville det være helt utænkeligt at vi holdt sommer tur i Pinsen?
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Shelter debat

Indlæg af iver »

Er Skanderborg tæt nok på Silkeborg? Og hvad mere præcist skal lokalkendskaben indeholde?
Jeg er med i Pinsen.
Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Shelter debat

Indlæg af Bønne »

Et Sommertræf i Pinsen vil jo så udelukke i hvert fald et par Varaderoer, måske flere, og højst sandsynligt også en CRF1000 eller to fra at deltage...

viewtopic.php?f=5&t=3930
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Shelter debat

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK

Specielt svar til Iver og Bønne

Iver : Ja jeg havde håbet jeg havde en shelter plads ved Tange sø ved Ans, jeg i dag fået besked fra Silkeborg kommune, desværre kan den ikke bookes og den er forbeholdt sejl folket på Gudenå, og det jeg havde brug for, var en der kunne vise os rundt i området ca. 30 km. fra Ans / Sahl.
Jeg kikker videre og kommer tilbage.

Bønne : Ja jeg kan nu se at der er det angement ved Frederiksværk, her er det jo så nogle bestemte modeller som også har mulighed for at deltage i HARK angementer, det er jo ikke for "de andre" og det er ikke let at få en kabale til at gå op så alle har mulighed for at deltage i alle angementer HARK tilbyder, og som jeg har skrevet som indlæg er det for at få en debat i gang, der er ikke bestemt noget.


I skal begge have tak fordi i meldte tilbage og kom endelig igen og "tag" gerne andre med i debatten.
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Palle
Indlæg: 699
Tilmeldt: 17. aug 2012, 23:24
Geografisk sted: Korsør

Re: Shelter debat

Indlæg af Palle »

Godt debat emne.. :ok:
Jeg tror at vi alle kender nogle fede steder..
Når tanken falder på Vestsjælland-Korsør området,vil jeg da gerne give en hånd med..
Jeg er jo bosat i Korsør og kender nogle "listige pladser" i området...
Mit og nok også andres problem er bare at jeg har vagt hver anden weekend,så allerede der er man lidt "bagud på point"
når det gælder deltagelse i diverse arrangementer..
Chrome won`t get you home..
Besvar