Formandens Nytår Hilsen

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Formandens Nytår Hilsen

Indlæg af Lasse Pedersen »

ndlæg
af Lasse Pedersen » 1. jan 2019, 10:24
Godt nytår HARK

I år er det så mig der har nytårshilsenen til jer.
Det har været et spændende år at være jeres formand, især har det givet en del udfordringer at få Forum til at fungere til alles tilfredshed!
Bestyrelsen har haft meget stor hjælp af medlemmerne, i første omgang en tak til jer der satte bestyrelsen på sporet så kontakten med Thomas og Yaknudsen blev til oprettelsen af IT teamet i HARK.
Der har i gennem tiden været personer ved en generalforsamling der har sagt når der har været brug for medlemmer til bestyrelsen, der er ikke ret meget at lave, det har der så i det forgangne år, især for jer 2 i IT teamet.
Det er derfor jeg har den største tak til jer : Jens & Thomas !!!
Det er så fra i dag der bliver i gang sat en oprydning på forum, det er blevet bestemt i mellem bestyrelse og IT team, at, i første omgang vil der blive ryddet ud i det personer der har en profil på forum, men som ingen indlæg har og ikke har været aktive siden 2016.
Derefter vil det blive drøftet i bestyrelsen og IT team hvad vi gør med de medlemmer som har indlæg, men ikke har været aktive siden 2014.
Vi har talt om denne oprydning fordi det vil være mere overskueligt at vide hvem der er aktive og hvem der ikke er, vi har også talt om grunden til denne manglende aktivitet kan være man har glemt sit log ind.

I 2019 vil der blive følgende aktiviteter, Forårs shelter tur, Generalforsamling, sommer tur, efterårs shelter tur.

Generalforsamlingen vil blive afholdt på Djursland 27 april.
Forårs shelter tur forsøges afholdt på Sjælland.
Sommer tur forsøges afholdt i Pinsen.
Disse tre arrangementer har jeg påtaget mig at arrangerer, i sær forårsturen har jeg brug for hjælp til, dels fordi jeg jo selv bor i Storkøbenhavn og her er der ikke de største muligheder, dels er det vel "næsten" et af yderpunkterne i Landet, og Nordsjælland der har vi jo været.
Det skal her siges, det behøver ikke at være på Sjælland! Så hvis der sider et medlem og tænker her hvor jeg bor har vi da aldrig været, eller der vil jeg da gerne hen igen, det kan da endelig være der sider en som tænker sådan en tur den giver jeg en hånde med, så skriv til mig, gerne som en mail, ALLE må komme med forslag.

Med hensyn til profilerne på Forum, ja så må bestyrelsen jo ikke selv lave en liste over medlemmernes personlige oplysninger.
Det er derfor der er lavet en tråd hvor medlemmerne selv kan give disse oplysninger de ønsker at dele med andre i Klubben, jeg syntes selv det er en god ting, for hvis der er et eller andet man mangle, et eller andet man gerne vil i et bestemt område så er det muligt at henvende sig til et medlem og spørge om råd og oplysninger.
Mit ønske er at man på sin profil Bare skriver hvilken by man bor i eller tæt på.
Som det kan ses så har jeg skrevet over to indlæg, det gjorde jeg fordi der er en begrænsning for hvad der kan stå, endnu en udfordring i sær for mig, jeg skriver måske for lange indlæg, i dette tilfælde har jeg dog noget at komme til orde med!

GODT NYT ÅR :sol: kslag :honda: kkj8
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Formandens Nytår Hilsen

Indlæg af Tinning »

hej Lasse du skal da også have et godt nytår herfra

mvh Tinning
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Re: Formandens Nytår Hilsen

Indlæg af iver »

Godt Nytår til dig Lasse, og alle andre Harkere, håber 19 bliver et ligeså godt "klubår" som 18 :-D

Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
M@X
Indlæg: 220
Tilmeldt: 12. aug 2013, 21:46
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Formandens Nytår Hilsen

Indlæg af M@X »

Godt nytår til alle Honda folk :-D
--
mvh M@X
Besvar