Oplysning fra Formanden

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Oplysning fra Formanden

Indlæg af Lasse Pedersen »

Goddag HARK Medlemmer

Jeg havde tidliger i dag Onsdag en god samtale med Steffen Holst, dels fordi jeg er i gang med at opfylde medlemmernes ønske ved en tidligere generalforsamling om at det skulle være medlemmernes egne billeder der skiftede på forsiden. Dels for at få klarhed over nogle, for mig, uforståelige ting i "medlems kartoteket" (alle de oplysninger vi har er nogle medlemmerne selv har tilsendt os) som jeg håbede at få hjælp til.
Jeg fik stor hjælp og nye oplysninger desværre, ikke dem jeg lige søgte, Steffen kunne dog sende mig videre til en/nogle der måske viste det *S*

Hvis der nu sider et tidligere bestyrelsesmedlem med nogle af svarene, så send mig en mail : trapper2010@live.dk

Steffen og jeg kan let få en samtale i gang, :-D i den samtale fortalte Steffen så at han sjældent loggede ind når han kikkede ind på forum.
Jeg fortalte så hvad der er grunden til jeg blev overrasket er, måske, måske ikke ved i, at os der er Administratorer kan se hvornår i er på forum, hvis i logger ind, hvis i er medlemmer og opfylder de betingelser som man skal for at være medlem, ja så kan i også se medlemsdelen på forum, de nederste liljer som er forbeholdt medlemmerne.

Jeg har som nogen ved i de seneste måneder arbejdet på at ryde op i medlemmerne på Forum.
Grunden er jeg gerne vil kunne se hvem der virkelig er medlem / brugere.
Vi har brug for at kende det reelle medlemstal blat andet fordi det er nødvendig ved en afstemning.
Jeg ser heller ingen grund til at vi har en medlems liste hvis den ikke er aktuel.
Vi har "medlemmer" der ikke har indlæg og som ikke har været aktive på forum i mere end 5 år, det samme gælder "medlemmer" med indlæg, en af grundene kan være at man har mistet sidt log ind. Man kan have solgt sin MC. som giver adgang som medlem, (her tænker jeg ikke på dem der stadig er MC aktive, men på et andet mærke) Jo jeg ved godt de ikke er kvalificeret som medlem, jeg ved dog også at de er forholdsvis få og vi der ofte er deltager i HARKs ture i det store hele ved hvem de er!

En anden ting vedr. det med ikke at logge ind er, der kan stå noget i medlemsdelen som har betydelse, for eksempel havde jeg "kun" planer om at indkalde til Generalforsamlingen her, jeg havde også "kun" påtænkt at hvis der kommer forslag til generalforsamlingen i medlemsdelen, så at viderebringe disse her i medlemsdelen.

Jeg har også gået og tænkt på om det ikke ville være et godt tiltag at skrive min formands beretning under meddel sér på en sådan måde at den ville være tilgængelig for dem der af den ene eller anden grund ikke kan/kunne være tilstede ved Generalforsamlingen. (dette er dog "kun" en forløbig tanke) men et tilkendegivelse om at jeg virkelig ønsker at medlemmerne ved og holder sig orienteret.
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brugeravatar
John Sigh
Indlæg: 510
Tilmeldt: 29. jul 2011, 21:12
Geografisk sted: Sydthy

Re: Oplysning fra Formanden

Indlæg af John Sigh »

Hej Lasse.

Ene gode tanker fra Formanden :ok:

Og nu skal vi kun sove 9 gange inden Alpen skal på vejen igen :beer: :sol: :honda: ddkk

Mvh John Sigh.
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Brugeravatar
Lasse Pedersen
Indlæg: 704
Tilmeldt: 20. apr 2009, 11:09
Geografisk sted: Brøndby

Re: Oplysning fra Formanden

Indlæg af Lasse Pedersen »

Tak John

Jeg er så glad for jeg bor i det syd østlige DK. er er vejret nemlig ikke så barskt. :lol:
Den sorte Transalp elsker disse forhold, så jeg følger da med den :-D
Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby

Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.

Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Besvar