Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Ja det kunne være rart hvis man kunne gøre billedet en smule større, men det er noget der ligger i programmet, der siger hvad størrelse og fyld billedet må have.
Hvis der er nogen der kender til en måde hvorpå vi kan omgå det ved, hører jeg gerne.
På den anden side, jo mere det fylder jo længere tid tager det at åbne.
Det kan være vi skulle få taget et nærbillede der kan bruges til formålet.
Ja det kunne være rart hvis man kunne gøre billedet en smule større, men det er noget der ligger i programmet, der siger hvad størrelse og fyld billedet må have.
Hvis der er nogen der kender til en måde hvorpå vi kan omgå det ved, hører jeg gerne.
Du skal ind i Administrations Panelet > General Admin > Configuration > Avatar Settings her kan du sætte Maximum Avatar File Size til fx 25000 og Maximum Avatar Dimensions til fx 133 x 133
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Veset skrev:
Du skal ind i Administrations Panelet > General Admin > Configuration > Avatar Settings her kan du sætte Maximum Avatar File Size til fx 25000 og Maximum Avatar Dimensions til fx 133 x 133
Hej
Det er rart der er nogle man kan trække på, når man nu selv er lidt dum
Tallene er nu ændret til ovenstående, men det kræver til gengæld et firkantet billede for at bruge 133x133.
Mit billede hedder 133x88 for at beholde det rigtige forhold.
Gjorde der ikke også det før, eller kunne man insætte runde, ovale og trekantede billeder dengang, for så synes jeg vi skal gå tilbage til den gamle opsætning??