hej med jer hvordan bliver jeg medlem af denne klub for lige sindede
på forhånd tak IB tinning en glad transalp kører
nyt medlem
Hej Tinning.
Og velkommen i vores fine klub. det er såmænd rimeligt nemt at blive medlem. Du finder informationer om hvordan du bærer dig ad under : Bekendtgørelser: til kommende medlemmer . Dog skal du vide at det ikke længere er obligatorisk at indbetale kontingent, det er gjort friviligt, men kærkomment
Velkommen, håber at se dig som medlem snart.
Mvh Iver.
Og velkommen i vores fine klub. det er såmænd rimeligt nemt at blive medlem. Du finder informationer om hvordan du bærer dig ad under : Bekendtgørelser: til kommende medlemmer . Dog skal du vide at det ikke længere er obligatorisk at indbetale kontingent, det er gjort friviligt, men kærkomment

Velkommen, håber at se dig som medlem snart.
Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Hej Ib
Du skal være meget velkommen i vores lille "forening"
Send mig en mail med relevante oplysninger, evt et billede af din mc, og du er medlem, nemmere kan det ikke være, og som Iver skriver, er der ikke noget fast kontingent, men frivillig indbetaling.
Er der noget du vil vide mere om er du velkommen til at kontakte mig på:
dammand@honda-allroad.dk
Hilsen
Mogens
Send mig en mail med relevante oplysninger, evt et billede af din mc, og du er medlem, nemmere kan det ikke være, og som Iver skriver, er der ikke noget fast kontingent, men frivillig indbetaling.
dammand@honda-allroad.dk
Hilsen
Mogens
det er nu gjort og jeg takker for svarende og høler mig allerede velkommen i klubbenadmin skrev:Hej Ib
dammand@honda-allroad.dk
Hilsen
Mogens