Den første oktober var jeg på aftenvagt og mine kollegaer og mig blev enige om at vi skulle have grill kyllinger til aften.
så afsted til grillen og fylde topboksen op med guf.
da jeg kom ud på vejen igen kørte jeg ca. 50 meter og nåede kun op på ca 50 km i timen. så skete der noget meget mærkeligt.
baghjulet blokerede pludseligt og jeg kunne mærke motorcyklen trak mod højre mod træerne og siden af vejen.
jeg forsøgte at hoppe af men inden jeg nåede det ramte jeg kantstenen og jeg blev banket ned på motorcyklen igen.
derefter kan jeg ikke huske noget før jeg vågner op igen på jorden ved siden af motorcyklen.
man det gjorde nas...
da jeg forsøgte at rejse mig op hang benet bare og dinglede og så må jeg indrømme at jeg skreg som en lille baby...
så afsted til sygehuset og det her jeg så ligget i en måned desværre. og er lige kommet hjem..
Mit ben brækkede 3 steder. mit lår, mit skinneben og min ankel. så det brugte lægerne 7 timer hele om natten på at lave igen.
det er godt ved og hele men det værste er at at jeg har revet nogle nerver over og derfor virker min fod ikke og har fået nogle satans heftige smartet i foden som bedst kan beskrives som fantomsmerter.
men det skulle gerne blive bedre i løbet af nogle måneder....håber jeg..
og så kan jeg få bygger transalpen op igen!!!!
i kan se mange flere billeder af min stakkels cykel på
www.bikez.dk/ta/ulykke/ulykke.htm
hilsen esben som får den fedeste ta engang når den kan køøre igen.