Brugttest af AT'eren

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Tom

Brugttest af AT'eren

Indlæg af Tom »

Hejsa

Så har jeg fået den svenske brugttest fra MC-nytt som pdf.

Kan jeg vedhæfte den her, og i givet fald hvordan, eller skal jeg maile den til interesserde?
[/img]
Tom

Indlæg af Tom »

Hej

Jeg kan forstå der ikke er interesse for testen, men hvis der er nogen der alligevel skulle være interesseret så sender jeg den gerne.
John

Indlæg af John »

Hejsa
Jeg vil da meget gerne læse testen. Så fly mig blot en fil - og så skal du ha' tak oveni.
Hilsen John :-P
Brugeravatar
Veset
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Re: Brugttest af AT'eren

Indlæg af Veset »

Tom skrev:Hejsa

Så har jeg fået den svenske brugttest fra MC-nytt som pdf.

Kan jeg vedhæfte den her, og i givet fald hvordan, eller skal jeg maile den til interesserde?
Måske vi kunne få admin til lægge den til dl på hovedsiden, hvis den da ikke fylder for meget...
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Tom

Indlæg af Tom »

Hej igen

Kan jeg på nogen måde vedhæfte filen? Eller skal jeg maile den til admin.?
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Tom

Nu er jeg snart klar igen, så send den bare til mig, så skal jeg få den lagt ud hurtigst muligt.

Hilsen
Mogens
Tom

Indlæg af Tom »

Ja, beklager. Godt nok er jeg teknisk chef i firmaet hvor jeg arbejder, men at vedhæfte en fil kan jeg ikke finde ud af??!!!??!?!??

Hvorledes gør jeg?

Har du en mail adr. jeg kan maile den til?

Iøvrigt har jeg også en test af den nye Transalp, også på Svensk, hvis det skulle have int.?
Mogens Dammand

Hej Tom og andre

Så er de 2 svenske tests af henholdsvis Transalp og Africa Twin lagt på siden.
Go' fornøjelse :-)

Hilsen
Mogens
Mogens Dammand

Hej alle

MC-touring-nyt har lavet 3 test af Transalp'erne, 1 af Africa Twin samt en kort prøvebeskrivelse af den 1. Varadero.

Disse test har vi fået tilladelse til at viderebringe på vores side, så hvis der er en der har dem liggende, modtager jeg dem gerne.

Hilsen
Mogens
Besvar