KANON AFTEN!!!!

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

KANON AFTEN!!!!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej alle

Her i aften, den 11-11-04 var vi nogle stykker fra Honda Allroader klubben samlet. Det var en KANON aften, vi havde vildt hyggeligt, men vi savnede godt nok nogle flere fra foreningen, hvor bliver I af??? ;)

Vi fik vendt flere interessante ting, bl.a. om man kan tillade sig at lave fidusmageri med statens penge vedr. aftgifter, nogle var HELT oprigtige, men vi var nok et fleretal som mente, at kunne man spare lidt håndører (læs, 20.000) var det nok løsningen ;)

Derud over talte vi lidt dæk, men vi har ikke konkluderer noget endnu, måske kunne det være en ide at købe dæk fra en tysk leverandør og spare nogle penge i porto ved at købe sammen. Mitas er stadig aktuelt at købe ved, men bedre dæk er måske at fortrække.

Vi så desuden også en kanon film, som Peter har optaget af Espen og Tom, og også lidt med Peter selv, fra en grusgrav tur nede i kolding her i sommer. Det er en KANON fed video, hold da kæft hvor er det for sejt, det de gutter lavede der nede, bare jeg havde været med, men jeg skulle jo absolut holde føsdag den dag :((((((((((((((((((((((((

Desuden har vi snakket om, at lave en tur til april / maj, mere om dette senere! Vi vente også et forslag om at lave et julearrangement, men det bliver højst sandsynligt ikke til noget, da der nok vil være for lidt interesse. Vi vil fandme ud og køre noget kværn i stede ;)))

Desuden var vi flere af os, som betalte 100 kr. til Mogens for at dække nogle af udgifterne til websiden - får vi flere penge i foreningen / klubben, kan de jo bruges til noget interessant til sommer ????? Det skal lidt siges, at vi der betalte gjorde det helt af fri vilje, dette er BESTEMT ikke et krav for at være med i vores klub.!!!!!!! Og det vil det heller ikke blive, vi gjorde det at rent og skær interesse for klubben!!!!

Ikke mere fra mig at nu, men I vil komme til at høre meget mere til mig i fremtiden, jeg er bl.a. ved at renoverer min TA, men mere om det senerer

MVH Søren Dahl
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej alle

En tak for sidst skal også lyde herfra, og tak til Peter for at lægge hus til, og som Søren skriver, det var "vildt" hyggeligt, og så håber jeg at jo mere vi får lært hinanden at kende, jo nemmere bliver det at samle folk.

Ikke mere herfra, Søren fik vist sagt det hele ;-)

Hilsen
Mogens
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Yeps....., med det selskab kan en aften ikke være meget bedre !

Jeg ser frem til flere gode timer med både seriøs og sjov snak om hvad vi sådan lige kommer omkring.

Hvis vi skal have "Landsdækkende" møder, bør det nok være placeret i en weekend (Mogens og jeg kommer med et oplæg til træf i foråret !), men eller er der jo basis for at lave lidt mere lokale sammenkomster.

Dette er en opfordring til jer der ikke lige bor i Jylland, om at puste liv i HARK'erne der hvor i bor ! :-D

Vi vil selvfølgelig alle gerne dele jeres oplevelser, bl. andet gennem forum.

I har en rigtig go' MC stil :ok:


HugOgDask ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Besvar