Jul 2006
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Glædelig Jul
Glædelig Jul alle sammen.
Glæder mig til at gentage nogle af de rigtig gode stunder jeg har haft med flere af Jer i 2006, og at komme ud og køre med endnu flere nye medlemmer i 2007
Mvh Søren
Glæder mig til at gentage nogle af de rigtig gode stunder jeg har haft med flere af Jer i 2006, og at komme ud og køre med endnu flere nye medlemmer i 2007

Mvh Søren
Glade dejlige jul til alle HARK folk 
Min jul blev drastisk ændret da min fader døde 8 December, men tro mig jeg skal nok få en fin jul alligevel
Jeg er ved godt mod!!!!!
Jeg ser også frem til det kommende nye år, med gode oplevelser på vejene eller hvor vores legetøj nu bringer os hen;-) Finurlige og gode indlæg her på vores dejlige forum
Da jeg sidder på kasserposten her i klubben kan jeg sige at økonomien ser særdeles sund ud, men jeg vil ikke lade det være en sovepude, men komme med en rolig opfordring til folk om at komme med donationer, hvis i skulle have lyst
Og gøre opmærksom på at der stadig er klubeffekter til salg, poloshirts i hvid og marineblå samt safariveste i khaki altsammen med klublogo naturligvis
Mon ikke også der er en nummerpladeramme eller to tilbage.
Godt nytår, kør ordentligt, giv den gas, lev livet, smør kæden og husk vitaminpillen
Mvh Iver

Min jul blev drastisk ændret da min fader døde 8 December, men tro mig jeg skal nok få en fin jul alligevel

Jeg ser også frem til det kommende nye år, med gode oplevelser på vejene eller hvor vores legetøj nu bringer os hen;-) Finurlige og gode indlæg her på vores dejlige forum

Godt nytår, kør ordentligt, giv den gas, lev livet, smør kæden og husk vitaminpillen

Mvh Iver

Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Hej Iver
Hej Iver
Det gør mig meget ondt at høre, at din far er død.
Tak for dine dejlige opfordringer - jeg vil gerne bidrage til kassebeholdningen. Næste gang vi ses, har jeg et doneringsbidrag.
Tak, og i lige måde, jeg skal nok huske alle dine råd
Mvh Søren
Det gør mig meget ondt at høre, at din far er død.
Tak for dine dejlige opfordringer - jeg vil gerne bidrage til kassebeholdningen. Næste gang vi ses, har jeg et doneringsbidrag.
Tak, og i lige måde, jeg skal nok huske alle dine råd

Mvh Søren
-
- Geografisk sted: Vivild
Jul
Jeg vil da også gerne ønske jer allesammen glædelig jul og godt nytår.. Håber at se jer til en masse gode ture i 2007.....
Henrik....
Henrik....
-
- Geografisk sted: Beijing, Kina
- Kontakt:
Jul jul jul jul jul jul - den skal også vide det er JUL
Også en glædelig jul fra mig her i Åbyhøj.
Jeg kondolerer Iver - godt at høre at modet er til stede.
Nu har "dyngen" stået og kedet sig i en måneds tid - øv - forhåbentlig er det kun en 2-3 mdr. igen inden saltet er skyllet helt væk fra vejene (det godt nok ikke møj de har fået brugt endnu, men det var ikke let at vide
)
Ha' det godt til vi ses på "rullerne" i foråret
hilsen
John
Jeg kondolerer Iver - godt at høre at modet er til stede.
Nu har "dyngen" stået og kedet sig i en måneds tid - øv - forhåbentlig er det kun en 2-3 mdr. igen inden saltet er skyllet helt væk fra vejene (det godt nok ikke møj de har fået brugt endnu, men det var ikke let at vide

Ha' det godt til vi ses på "rullerne" i foråret

hilsen
John