Briller.
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Briller.
I dag fik jeg mine briller jeg bestilte for et par uger siden.
Jer som bruger briller, har I nogle som helst problemer med at bruge dem i forbindelse med motorcykelkørsel - og hvis ja, hvad gør i for at løse problemerne.
Mvh Søren
Jer som bruger briller, har I nogle som helst problemer med at bruge dem i forbindelse med motorcykelkørsel - og hvis ja, hvad gør i for at løse problemerne.
Mvh Søren
- Nikolajsen
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
- Søren Dahl
Briller
Hej Tom, ja jeg er faktisk godt i gang
og jeg kan også se, at det har været enormt nødvendigt - i hvert fald nu hvor jeg har fået dem - hold da op - nu er der kommet dybde og farver på alt ting igen - og man kan læse underteksterne på fjernsynet og man er fri for at skulle sidde 20 cm fra monitoren for at kunne se hvad der forgår - det er squ rart!
Lyder fint Nicolajsen - jeg har dog en cross hjelm, men mon det ikke går alligevel.
Mvh Søren

Lyder fint Nicolajsen - jeg har dog en cross hjelm, men mon det ikke går alligevel.
Mvh Søren
- Søren Dahl
Briller og cross hjelm.
Jeg fik nok ikke beskrevet min hjelm korrekt nok - det er faktisk en Arai Tour-X som har visir
http://www.roostracing.co.uk/images/Ara ... 0black.jpg
Og der er naturligvis ikke brug for briller - men mindre man piller visiret af.
Mvh Søren
http://www.roostracing.co.uk/images/Ara ... 0black.jpg
Og der er naturligvis ikke brug for briller - men mindre man piller visiret af.
Mvh Søren
-
- Geografisk sted: Beijing, Kina
- Kontakt:
Hej.
Jeg maa nok ogsaa hellere faa lavet nogle briller, naar jeg kommer til Kina igen - prisen derovre er noget lavere for briller med to styrker.
Ellers er roadbookken jo ligesom uanvendelig.....naar man ikke kan se en skid...
Scott laver nogle cross briller, hvor der er plads til alm briller - betegnelsen er OTG. Prisen er lidt pebret: 499,- - det er sgu dyrt at blive gammel...
Hilsen
Torben - som mener, at det er dyrplageri at lade labrador foerehunden loebe med paa turen...saa hellere briller...
Jeg maa nok ogsaa hellere faa lavet nogle briller, naar jeg kommer til Kina igen - prisen derovre er noget lavere for briller med to styrker.
Ellers er roadbookken jo ligesom uanvendelig.....naar man ikke kan se en skid...
Scott laver nogle cross briller, hvor der er plads til alm briller - betegnelsen er OTG. Prisen er lidt pebret: 499,- - det er sgu dyrt at blive gammel...

Hilsen
Torben - som mener, at det er dyrplageri at lade labrador foerehunden loebe med paa turen...saa hellere briller...
Re: Briller.
Hej Søren
Da jeg fik min første mc havde jeg kun en cross hjelm med briller.
Et problemet som jeg syntes var irriterende, var at det var skide koldt at køre om vinteren da der kommer meget mere luft ind i hjelmen. Men der var ikke noget problem med duggede briller og den smule som der var, kunne klares med en gang sulfo polering på indersiden.
Problemet forsvinder selvfyldig, hvis man kæmper sig afsted på en mudret skovvej...
Hilsen Lasse
Da jeg fik min første mc havde jeg kun en cross hjelm med briller.
Et problemet som jeg syntes var irriterende, var at det var skide koldt at køre om vinteren da der kommer meget mere luft ind i hjelmen. Men der var ikke noget problem med duggede briller og den smule som der var, kunne klares med en gang sulfo polering på indersiden.
Problemet forsvinder selvfyldig, hvis man kæmper sig afsted på en mudret skovvej...
Hilsen Lasse
- Søren Dahl
Brillekørsel
I morgen skal jeg ud og prøve at køre med briller for første gang. Vejret har ikke rigtig været til det før nu - bliver spændede om brillerne dugger til, når jeg har hjelmhue på
Måske lidt Nanocover kan løse det problem?
Mvh Søren

Mvh Søren