Film: Vilse i Norrland

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Film: Vilse i Norrland

Indlæg af Veset »

Grusvejskørsel i nordsverige fra sommeren 2006 (134mb): https://lagring.storegate.se/user/share ... 4c97483a8a
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Grusvejskørsel.....

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Veset

Rigtig fed video. Den kan godt tåle et gennem syn eller to ;-) Hold kæft hvor jeg får bare lyst til at komme ud og fyre lortet af efter at have set den video :ok:

Mvh Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

KTM LC 8

Indlæg af Søren Dahl »

Og det er squ en LC 8 adventure har kører på - det gør jo ikke det hele ringere 8-)

Mvh Søren
MogensD

Indlæg af MogensD »

Han "tør" sgu' fyre den af på grusvejene, men man skal kende sin cykel godt for at køre som han gør.

Nogle ret fede klip i den film.

/Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Grusvejskørsel

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Mogens

Jeg husker ikke om du har fået sat styrtbøjler på din cykel - men hvis du har, kan du jo næste gang du skal have nye dæk på, jo vælge nogle TKC 80 eller ligende - så skal jeg tage dig med ud på en rigtig fed grusvejstur jeg og Henrik ½ og Henrik Y2K06Alp har været ude på sammen.

Mvh Søren
MogensD

Indlæg af MogensD »

Hej Søren

Nej, jeg har endnu ikke fået fat i de styrtbøjler jeg gerne vil have, må nok erkende at de ikke sådan lige er til at få fat i, men jeg har et par ekstra hjul som jeg skal have monteret en eller anden form for knopper på, så det kan være at du kan være behjælpelig med det på et tidspunkt.
Mangler også en skive til forhjulet, men så er jeg klar på en tur sammen med jer.

Hilsen
Mogens
Gæst

Indlæg af Gæst »

hold kæft mand ... >>Y2K06alp

Er det så ikke nemmere at skrive 2006??
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fint

Indlæg af Søren Dahl »

Det kan du tro jeg vil hjælpe dig med Mogens, du siger bare til.

Jo, der er nemmere at skrive 2006 - men det kommer der ikke et navn ud af :lol: og det var det jeg ville opnå - eller noget.....

Mvh Søren
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Uha en fin film. Bare noget møg at han har lagt musik ind over :-( , i stedet for den "rigtige" lyd ;-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Nikolajsen skrev:Uha en fin film. Bare noget møg at han har lagt musik ind over :-( , i stedet for den "rigtige" lyd ;-)
Ja, det er en kedelig tendens, men måske har der været for meget vindstøj...
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Lyd....

Indlæg af Søren Dahl »

Fed film, og egenteligt også OK musik, men når jeg ser filmen slukker jeg nu for lyden og sætter noget godt klassisk heavy metal-lica på i stedet - så er "køreturen" endnu bedre. 8-)

Mvh Søren
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Film

Indlæg af Nejmann »

En klog mand har en gang sagt: Less is more.

Jeg ville gerne bede om mindre musik, færre cirkel-, stjerne- og fidus-wipes, og mindre spilletid.

Det er muligvis interessant for de medvirkende at se hele den halve time - ledsaget af chips og Pripps og højlydte kommentarer ;-) Men ellers kunne man nok lave en væsentlig mere interessant film på et minut eller tre.

Men jeg vil gerne give en dusør til den, der sender mig GPS-trackene fra turene :-D, for vejene ser der ikke ud til at være noget galt med!

-Kåre
Arbejdsskadet indenfor området.
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Gutten som har lavet filmen, har også en længere tråd på Adventure Rider: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=140803
Det fra samme område som i filmen, og nogle af billederne er fra samme tur som filmen.
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Besvar