Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Har lige set en annonce på DBA på en AT'er fra '94 med 21500 km på bagen til 30.000 u. afgift. Der påstås at afgiften er 18.000, altså totalt 48.000. Kan det lade sig gøre????????
Så har jeg da regnet gevaldigt forkert, da jeg sidste år købte min '93 med 55000 km til 65.000. Dengang undersøgte jeg nøje de afgifter Told og Skat havde lagt på AT'ere.
Kan man virkelig få en AT'er fra '94, med under 30000 km på bagen, til under 50.000???
ja det kan man !
Selv köbte jeg min AT 1999 , kört 35000km for 44.000 svenska-kr. altså ca 34.000 d.kr.. that¨s it
om man nu kan, så skal man handla , isär om man bor i Sverige, tils videre.
hilsen
Ch@rlie Toft .
Ja, ja, ja, ja, ja jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Vi ved det godt!!! I svenskere har sku forstået det med afgifter på køretøjer.
Men det er da også den eneste kategori I kan vinde i. Lad mig blot nævne i flæng: Margrete II Carl Gustaf , Frikadeller Köttbullar , Helsingør Helsingborg , Hot Dog Korv och potatismos , og jeg kunne blive ved! Selv i fodbold, skal I have hjælp fra Danmark