Nedtur.....eller hvad!!!!!!!!!!!!!!!!

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Tom

Nedtur.....eller hvad!!!!!!!!!!!!!!!!

Indlæg af Tom »

Hej Alle

I påsken var jeg så uheldig at brække højre lillefinger knogle, lige over knoen. Armen i gips i 4-6 uger, men det er et rent brud. Det betyder, at knoglen er pt. forskudt fra hinanden. Så hvis ikke det kan gro sammen af sig selv, skal der opereres. Dvs. stål skal indopereret i knoglen, ja...........og så kan der gå op til 12 uger :-x :-x :-x Og der bliver 20°C og høj sol i Weekend'en. NEDTUR :evil: :evil: :evil:

Håber I alle nyder det! For jeg gør ikke! Jeg får dommen i morgen. Hvis ikke det forløber som det skal, skal der opereres :cry:

Jeg må nok, desværre, se frem til lang tid uden MC (læs AT :-D ).

Nyd det mens I kan. Jeg misunder Jer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Tom

Det er hvad der kommer ud af at tage hænderne op af lommen :-D

Surt selvfølgelig, og så lige i opstarten af det gode vejr, men trøst dig, vejret bliver bedre og bedre i nogle måneder ;-)

Go'bedring
Mogens
Tom

Indlæg af Tom »

Hej igen

Dommen: 4-5 uger i gips. Ingen operation :lol:

Håber I alle får en glimrende MC weekend!
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

:ok: Kunne jo have været værre
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

ØV

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg brækkede kravebenet 18 april 2004 - det var også lige op til MC sæsonen - fuck det var surt - men 3 uger efter var jeg da ude og prøvekører Henrik Halds nye africa twin - ikke noget jeg fik ros for at min gamle mor :lol: Tror nok du husker det, Henrik ;-)

Mvh Søren
Tom

Optur, eller hvad!!!!!

Indlæg af Tom »

Hej Alle

Gipsen er af. Var ude og køre en laaaang tur igår, for første gang i 5½ uge :-D Friheden, suset, kraften og ikke mindst lyden er jo nok til at få selv en depressionsramt til at smile over hele ansigtet!!! Fedt at køre igen. Hvornår er næste "kom sammen". Overvejer kraftigt at komme, hvis altså kalenderen tillader det?
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Tom

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Tom

Det er rigtig dejligt at høre at du er kørende igen. Jeg har selv prøvet at sidde med brækket kraveben - det er bare RØV!

Næste møde er jo til vores sommertræf på touring campen 9 til 11 juni.

Mvh Søren
Besvar