Var i på toppen???
Var i på toppen???
Ledte efter jer HONDA-drenge i Skagen, men i lå vel stive oppe i det store telt... Eller hyr...
tog en hurtig runde rundt campen, lørdag aften, men mødte kun nogle få AT og VA´er, men var ikk rundt i hjørnerne..
En anden gang..
Hip
Søren
tog en hurtig runde rundt campen, lørdag aften, men mødte kun nogle få AT og VA´er, men var ikk rundt i hjørnerne..
En anden gang..
Hip
Søren
-
- Geografisk sted: Vivild
Hej Henrik og Søren v-alp ...
Selvfølgelig var vi der....
Ikke lang tid, men... lidt har også ret.
Hva' med dig Henrik, skal vi ikke snart have et referat af dine oplevelser fra Toppen ?. Synes egentlig at det er OK, hvis du ikke vil fortælle alt her på forum. Imponerende at du kan være stiv så lang tid.
Er det snart tid til lidt ostemadder og kaffe ?
Selvfølgelig var vi der....
Ikke lang tid, men... lidt har også ret.
Hva' med dig Henrik, skal vi ikke snart have et referat af dine oplevelser fra Toppen ?. Synes egentlig at det er OK, hvis du ikke vil fortælle alt her på forum. Imponerende at du kan være stiv så lang tid.
Er det snart tid til lidt ostemadder og kaffe ?
Senest rettet af Peter AT 28. jul 2007, 14:54, rettet i alt 1 gang.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Peter AT
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Jada
Ja da
- jeg er klar.
Jeg skylder en middag Peter - hjælp mig i nærmeste fremtid med at komme af med min dårlige samvittighed
Mvh Søren

Jeg skylder en middag Peter - hjælp mig i nærmeste fremtid med at komme af med min dårlige samvittighed

Mvh Søren
Hej Søren V-Alp....
Tæller Honda-piger med? Var der til en hyggestund med Henrik 50%...... Jeg smuttede igen inden han blev helt stiv.
Henrik. Hyggeligt som sædvanligt. Hi hi
Søren P. Dahl. Tæller jeg nu heller ikke med hos dig længere. Jeg synes ellers at jeg har sagt mange pæne ting om din mad.
Cuba Iver. Da du er den eneste der ikke diskriminerer kvinder, der ryger cigar, har du hermed kaffe og hjemmebagt franskbrød tilgode. Tager du en stor cigar med?
Tæller Honda-piger med? Var der til en hyggestund med Henrik 50%...... Jeg smuttede igen inden han blev helt stiv.
Henrik. Hyggeligt som sædvanligt. Hi hi
Søren P. Dahl. Tæller jeg nu heller ikke med hos dig længere. Jeg synes ellers at jeg har sagt mange pæne ting om din mad.
Cuba Iver. Da du er den eneste der ikke diskriminerer kvinder, der ryger cigar, har du hermed kaffe og hjemmebagt franskbrød tilgode. Tager du en stor cigar med?
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Karian og mad
Hej Karina
Jeg beklager fejltagelsen, det skal ikke ske igen
JO - selvfølgelige skal du med - jeg tror bare jeg er begyndt at tage det som en selvfølge at når jeg skriver Peter skriver jeg automatisk Karina 
Mvh Søren
Jeg beklager fejltagelsen, det skal ikke ske igen

Mvh Søren
Klartklart... Tror faktisk de tæller dobbelt...Karina skrev:Hej Søren V-Alp....
Tæller Honda-piger med?
Hip..
Jow Henrik, tror faktisk jeg så en sort AT der stod og kedede sig i et hjørne, fik du givet den det den havde godt a på stranden??
Overvejede at få TA´en på test-bænken, så havde de nok holdt kæft de knægte med deres ræserbæster..:)