Filmaften

Her kan debateres alt, næsten.
Torben

Filmaften

Indlæg af Torben »

Hej alle.
I forbindelse med generalforsamlingen tidligere på året var vi nogle (især Søren D. slår lyttelapperne ud nu ;-) ), som snakkede om at lave en filmaften her i Kolding senere på året med Primustræf som primært emne.
Nu er det allerede senere på året, så jeg vil hermed høre, om der er nogen af jer, som har lyst at komme herned til forestilling i Kolding

fredag den 5. oktober

Forløbig er det planen at se:
A:Den dokumentarfilm om Primus, som var med i DR2s temaaften om motorcykelliv for en del år siden ( det er den, Søren kommer med på en skive ).
B:Den film fra Primus 2003, som nogle lokale herfra har lavet.
C: ???? ellers god mulighed for hyggeligt samvær :beer:

MC-Klatten læggger lokaler og storskærm til.
Er der stemning for kan der evt. arrangeres fælles aftensmad og evt. også overnatning til de, som måtte have lyst.

Håber datoen passer godt ind i jeres øvrige planer - lad os høre.

MVH Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben

Indlæg af Søren Dahl »

Hmm - det er så nu jeg skal have dårlig samvittighed :oops: Jeg får bragt vores aftale i orden :-D

Jeg skal selv på MC tur med gutterne den 6-7 okt, MEEEEN mon vi ikke finder ud af at komme til kolding alligevel :-D

Jeg får løst mit lille hængeparti.

Mvh Søren
Torben

Indlæg af Torben »

Ingen grund til røde øren - Søren.
Tag da gutterne med - det ku' jo være de blir' hooked på noget vintertouring. Sæsonen kan jo ikke blivwe for lang, vel?

mvh, Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben

Indlæg af Søren Dahl »

Vi var samlet i aften til en kanon hyggelig aften ved Peter og Carina med K :lol: - og vi sad faktisk og snakkede lidt om, at hvis det kunne lade sig gøre ville vi som skal med på shelter turen om lørdagen simpelthen bare gøre det, at vi ligger ud med video fredag aften nede ved Jer, og derefter bliver vi og overnatter hos Jer og derefter kører lørdag formiddag mod vores shelter distination.

Kan det lade sig gøre ? 8-)

Mvh Søren
Torben

Indlæg af Torben »

Selvfølgelig kan det lade sige gøre.
Nu er det mig, som sidder med føde ører :oops: . Jeg har ikke lige været opmærksom på, at det var den weekend, der er shelter-tur.
Men det lyder fint, at I starter ud her - kan da godt anbefale et fedt shelter-sted i nærheden ;-) , men mon I ikke vil sætte pris på lidt civilisation fredag nat ?
Hvormange er I, og hvor meget spiser I?
Og hvem er ellers friske på arangementet?

Torben
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Torben..

Rigtig dejligt tiltag, som vi glæder os meget til.
Vi vil forsøge at kontakte nogle af de HARK medlemmer der bor i området, og se om det ikke lykkes at få samlet en større flok.

Omkring hvor meget vi spiser, så fortærer vi nok ca. 20% mere end en bilist.

Vi arbejder selvfølgelig på at give dig et mere nøjagtigt deltagertal, så snart som muligt.

Ser frem til at hyggeligt arrangement.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben

Indlæg af Søren Dahl »

Har i VHS tilgængeligt hvor vi skal være???

Mit DVD kopierings projekt er nemlig gået i vasken, min kammerat som kunne kopiere DVD har nemlig meldt fra, men I kan bare låne mit VHS bånd og eventuel selv kopiere det.
Så kan jeg bare få det engang ved lejlighed eller I kan sende det.

Jeg har lige fundet ud af, at vi har Håndværkermesse i mit firma den fredag vi skal ned til Jer - men jeg har tænkt det sådan, at jeg giver båndet til Henrik Hald som også skal ned til Jer - så kan I påbegynde kiggeriet (har selv set det 10 gange :lol: ) - jeg er nede ved Jer omkring ved 8.30 tiden. Hvis I så kan udsætte fremvisningen af Jeres egen version af Primustræffet som jeg er MEGET interesseret I at se, vil det bare være en succes oplevelse :lol:

Glæder mig rigtig meget.

Mvh Søren
Torben

Indlæg af Torben »

Hej Søren.
Ærgerligt når tingene falder sammen, men hvis nu menuen, vi andre skal nyde, er omfattende nok,kan det jo være du kan nå det. :-D
Det ville selvfølgelig være bedst med en DVD udgave af VHS-en, så den kan blæses op på det store lærred - måske er der nogen andre her på forum :?: , som kan knække den nød!!!
Jeg undersøger også lige, om nogen kan her i området, så ser vi hvad der sker - ellers tar' vi den som VHS.

mvh, Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Cool

Indlæg af Søren Dahl »

Det lyder bare super Torben - jeg undersøger også lige om jeg har andre muligheder - både med hensyn til DVD og få fri før.

Mvh Søren
Torben

Indlæg af Torben »

Hej Søren.
Jeg har fundet en, som kan lave VHS-en om til ettaller og nuller.
Ring til mig på 24 24 1984, så kan vi aftale nærmere om forsendelse.

Til alle: Vil du med til filmaftenen den 5. okt. i Kolding, så kan samme nummer bruges til at melde sig til.

mvh, Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Torben

Er ikke nødvendig mere - en af mine gode kammerater har allerede løst opgaven for mig idag.

Glæder mig til vi ses.

Mvh Søren
Torben

Indlæg af Torben »

Ski'godt Søren - så er den jo hjemme.
Vi glæder os også til at en masse HARK-folk her i det sydjydske.

TA-hilsen,
Torben
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Nemlig.

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg har fået den af min kammerat! Så den er på plads!!!! I DVD kvalitet. :lol:

Mvh Søren
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Filmaften

Indlæg af Nejmann »

Torben skrev:MC-Klatten læggger lokaler og storskærm til.
Er der stemning for kan der evt. arrangeres fælles aftensmad og evt. også overnatning til de, som måtte have lyst.
Jeg er klar! Både på mad, film og overnatning. Og sheltertur lørdag-søndag :-D.
Måske er det på tide, at vi begynder at holde mandtal?

-mvh Kåre
Torben

Indlæg af Torben »

Hej alle.
Så er det snart 5.oktober, hvor de der kan og har lyst drager her til det sydlige hovedland, for at hygge sig med film om noget der er endnu køligere end denne forblæste fredag.
Det vil være fint af hensyn til kokken og kahytsjomfruen(tar' sig af overnatningen)lige at vide ca. hvor mange, der spiser med og hvor mange, som skal have logi.
Søren Knopdæk, går jeg ud fra kan nok gi mig en melding om antallet af deltagere i shelterturen, som lægger ud i Kolding.

Øvrige, som gerne vil deltage - giv lige et praj her på forum eller ring på 24 24 1984.

Er det passende for de langvejs rejsende at arrivere ved 19-tiden??
Ellers kom med en melding - maden sku' jo nødig bli' kold.
Glæder os til at se mange veloplagte HARK-ere på fredag.

Og nu vil jeg sadle TA-en og ta' op og lukke Touring Campen for i år.

TA-hilsen
Torben
Besvar