Long Way Down

Her kan debateres alt, næsten.
Besvar
Gæst

Long Way Down

Indlæg af Gæst »

http://www.longwaydown.com/

Ewan McGregor og Charley Boorman er afsted igen, eller rettere sagt var afsted igen. Serien bliver vist sendt på BBC til efteråret.

Men Søren, som den store entusiast du er, kan du ikke fremtrylle noget til os :-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Jo da.

Indlæg af Søren Dahl »

Long Way Down ER lagt ind i efteråret MUST oplevelse!!!!! ;-)

Det bliver fedt! Vi laver naturligvis noget fælles kiggeri etc. når jeg får finger i DVD'en - count on me!!!

Mvh Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

DVD'en har release på www.amazon.co.uk 26 november :-)
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Se Discovery!

Indlæg af Nejmann »

Er der ikke andre der har opdaget, at Long Way Down bliver vist på Discovery lige nu? :shock: Altså mandage klokken 23.

-Kåre
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej Kåre, det er Race to Dakar der bliver vist på Discovery for tiden...
:-D :-D
Henrik...
Gæst

Indlæg af Gæst »

Ja for dælen Kåre, vi er nødt til lige at holde os til hvad der er rigtigt her. Hvordan kan du forveksle Dakar med en hyggetur for to semi-kendisser gennem africa :-)
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Nejmann »

Henrik Hald skrev:Hej Kåre, det er Race to Dakar der bliver vist på Discovery for tiden...
Ja, ja, ja. Det er noget med motorcykler og Afrika og knopdæk og ham med øjnene er med. Det er stort set det samme! :oops:

-Kåre
Gæst

Indlæg af Gæst »

Sådan mere eller mindre.

men groft set har du da ret :-D :-D
Søren v-alp

Indlæg af Søren v-alp »

Der findes mange gode film om at komme jorden rundt på to hjul.. Den mest vanvitige, uden nogen kommer i nærheden, er MONDO ENDURO, tror jeg den hedder, har den desværre ikk på hylden selv..
Det er en flok gale englændere der beslutter sig for at køre jorden rundt på 350´ere. Det er ubeskiveligt, kommer i, i nærheden af den, se den...
Søren v-alp

Mondo Enduro

Indlæg af Søren v-alp »

Der findes mange gode film om at komme jorden rundt på to hjul.. Den mest vanvitige, uden nogen kommer i nærheden, er MONDO ENDURO, tror jeg den hedder, har den desværre ikk på hylden selv..
Det er en flok gale englændere der beslutter sig for at køre jorden rundt på 350´ere. Det er ubeskiveligt, kommer i, i nærheden af den, se den...
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hmm.. ved ikke om det er vanvittigt eller hvad det er.
Men jeg vil godt vove at påstå at han gutten der har kørt jorden rundt på en R1, så vidt jeg husker, godt kan slå de mondo enduro hoveder.
Han var igennem bla igennem afrika og sydamerika på små nærmest ikke-eksisterenede veje, mudderstier osv.. Det er sgu vanvittigt.

i øvrigt kan mondo enduro fåes her:
http://www.amazon.co.uk/Mondo-Enduro-Au ... 632&sr=8-2
Besvar