DAKAR AFTEN - INVITATION!!!!!

Her kan debateres alt, næsten.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fint!!

Indlæg af Søren Dahl »

Den er jeg bare klar på!

Det er en super ide Peter, og jeg laver gerne et nyt Dakar Bånd til næste år, vi kan have til at køre i baggrunden. Selvom vi ikke fik set så meget, er det sjov nok at kigge op på fjernsynsskærmen en gang i mellem og blive mindet om, hvorfor vi kører på den slags motorcykler som vi jo gør. Ikke at vi alle bruger dem til den slags som dakar heltene gør, men grunden til at vi har en Alp/Twin at køre på, er fordi dette rally eksisterer, det må vi ikke glemme. Alt har en start - og ideen til vores cykler blev født et eller andet sted mellem Paris og Dakar i tidernes morgen - at de så er blevet fremelsket til nogle fantasktiske alsidige køretøjer som vi kender dem i dag!

Jeg arbejder iøvrigt på, at få fat i nogle af de gamle afsnit fra dakar, især et afsnit fra 89 hvor NXR'en vandt - hvis nogle af Jer har nogle gode ideer til hvordan vi får fat i fortidens dakar afsnit hvor vi kan se nogle rigtige motorcykler køre i stedet for alle de her KTM'er

MHV Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Alle.
Allerførst: tak for rimelig god opførsel og absolut ingen ro eller orden under vort møde. Det var - som Peter rigtigt skriver - rart at opleve den gode stemningen mellem os - selv om vi er så forskelling..... på godt og ondt........!!
Der skal lyde en helt speciel tak til Tom, for hans fremmøde - for hvem skulle vi ellers have moppet.....?? - og Tom, jeg fortsætter ikke stilen, men har dog indprentet mig, at selv en hardcore som dig har indkøbt håndtag med varme...... - skal du også være med på noget lam til sædet..???
Også en tak til Søren, for endelig, at få noget positivt ud af min støvsuger. Og, Søren det var sgu et flot Dakar bånd og tilhørende mappe du havde lavet........ - måske blot lidt synd, at vi ikke fik set ret meget.. men jeg glæder mig meget til at få båndet og se det, uden en masse forstyrrende "elementer" omkring mig.
Brian, du fik ændret mit syn radikalt på en tur til Nordkap..., hm, måske engang. Tak for nogle gode billeder og beretninger.
Peter, jeg ser frem til turen, hvor vi skal ud finde "grøntsager" til vores kryddersnaps - måske andre vil med...? - dem uden skæg, kan godt få dispentation til en enkelt deltagelse - måske kan "sagerne" også kommes i Cola..??
Og, ja - lad os endelig gøre det til en tradition, at mødes på denne tid omkring Dakar løbet - jeg inviterer gerne igen.
Mogens, jeg blev glad, da jeg så du havde skrevet her på vores forum - det fortæller mig, at du fandt hjem igen... :lol:
Ha' det godt - vi ses måske snart igen.
Mange hilsener
Torben Vester
Besvar