Sælges: XRV 650 & 750 *** SOLGT***

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Norlemdk

Sælges: XRV 650 & 750 *** SOLGT***

Indlæg af Norlemdk »

***SOLGT***

For den ivrige gør det selv mand.
1 stk. XRV 650 årgang 1988 med afgift. Del vis adskilt, men stort set komplet.
1 stk. XRV 750 årgang ca.1991 uden afgift. Har over ladet og formenligt brændt begge CDI boxe, den kan kun gå i tomgang.
Der er styrt bøjler på begge cykler og et sæt GIWI tasker incl. Monterings beslag. Alt plastik, tank skjolde osv. Følger med til begge cykler.
Nogen der ser mulighederne? Giv et samlet bud. :-D

Der kan mailes billeder.

Jeg er svær og træffe men sende gerne en mail:

mail@tnorlem.dk
Senest rettet af Norlemdk 26. okt 2009, 19:08, rettet i alt 1 gang.
Norlemdk

Indlæg af Norlemdk »

God ven skrev:Kunne være et spændende vinter projekt, jeg skal først tjekke om der er plads på værkstedet jeg anvender.
Vender hurtigt tilbage.

Har du selv gjort dig tanker om en samlet pris?

Hej :o)

Ja det er da et spændene projekt, og hvis man gider er der to hele cykler.

Jeg har ikke den store ide til pris, det virker som om der ikke bliver handlet mange brugte cykler i tiden, og "bud iden" var for der skulle ske noget ;o) men kom frisk, der er ingen start pris og vi skal jo igang et sted.
Norlemdk

Indlæg af Norlemdk »

God ven skrev:Jeg tænker på 5000 kr. afhentet ved dig. :-D

Er alle kåbedele uden skrammer og tankene uden buler og kuffertsættet flot kan du få lid mere...
Jamen tak for budet, men vi skal nok lidt højre op, jeg har et bud på 15.000 for den ene cykel.

Der er ikke nogle buler, og plast delene er rimlige efter at de er så gamle som de er på en all road mc ;o)

Taskerne ???...de er til og komme ting i...de har aldrig været pæne.
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

15000,- er da en fin pris for en XRV650 adskilt, hvis ellers den er i god stand.

Hvis det da er den der er tale om :-)
Norlemdk

Indlæg af Norlemdk »

tingtilsalg skrev:15000,- er da en fin pris for en XRV650 adskilt, hvis ellers den er i god stand.

Hvis det da er den der er tale om :-)
Det er det, 650 er nu ikke i så fin en stand, men 750 er ret ok.
Besvar