XL600V Transalp
XL600V Transalp
Hej på Hark
Rigtig fin Transalp sælges. Kører og starter perfekt. Der er monteret et Ermax forhøjet vindskærm (original medfølger). Givi topbox og centerstøtteben. Kåbe og tank er hel og uden revner/buler. Årgang 1987, 60000 ærlige kilometre. Afgift ifølge skat.dk ca 8000,- Står i Tommerup på Fyn. Klar til syn.
Slå på tråden hvis du vil forbi og se den. 5161 5859
Billeder kan ses her: http://www.guloggratis.dk/motorcykel/ho ... v-transalp
Mvh Pauli
PS: er der en der vil dele et link til hvordan man indsætter billeder her på forum? PFT ;o)
Rigtig fin Transalp sælges. Kører og starter perfekt. Der er monteret et Ermax forhøjet vindskærm (original medfølger). Givi topbox og centerstøtteben. Kåbe og tank er hel og uden revner/buler. Årgang 1987, 60000 ærlige kilometre. Afgift ifølge skat.dk ca 8000,- Står i Tommerup på Fyn. Klar til syn.
Slå på tråden hvis du vil forbi og se den. 5161 5859
Billeder kan ses her: http://www.guloggratis.dk/motorcykel/ho ... v-transalp
Mvh Pauli
PS: er der en der vil dele et link til hvordan man indsætter billeder her på forum? PFT ;o)
Re: XL600V Transalp

du trykker bare på "IMG" når du opretter tråden og indsætter et link fra dine billeder på gulgratis.dk
Altså således:

Fin knallert du har til salg
Hvad er det for en central-støttefod der er sat på den - og hvor kan den evt. købes til en TA 1987-88??

Hvad er det for en central-støttefod der er sat på den - og hvor kan den evt. købes til en TA 1987-88??
Hej alle
Jeg ved godt at ovenstående indlæg bliver slettet, men indtil da lad være med at klikke ind på linket da der er stor risiko for at få inficeret din pc med virus
Slet bare dette indlæg sammen med ovenstående.
Mogens
Jeg ved godt at ovenstående indlæg bliver slettet, men indtil da lad være med at klikke ind på linket da der er stor risiko for at få inficeret din pc med virus
Slet bare dette indlæg sammen med ovenstående.
Mogens
Tak for de fine ord. Jeg ved det ikke, foden sad på da jeg fik knallerten. Ebay.de er nok det bedste bud mht en fod, eller køb min mc, behold center foden og sælg cyklen ;o)LAN skrev:Fin knallert du har til salg![]()