Alu-kasser BYTTET VÆK, DEN HER MÅ GODT SLETTES
- Bernt
- Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
- Kontakt:
Alu-kasser BYTTET VÆK, DEN HER MÅ GODT SLETTES
Jeg har det her sæt dejlige hjemmelavet Alu-kasser. Jeg har købt dem herinde og det er 100% vandtætte.
Jeg har dog ikke noget stativ til kasserne. Men har alu rammer til der hvor kasserne skal sættes fast.
Herud over har jeg et nyt Rack fra Hepco & Becker liggende. Det passer til en Yamaha XT 600, da jeg købte det ville jeg havde bygget det om.
Så er du fiks på fingerne så er der her et godt vinter projekt, så du bliver klar til næste års ture.
Jeg selv vil skifte til bløde tasker fra Wolfman.
Pris 1500,- som udgangspunkt.
Men jeg er til at tale med.
Jeg har dog ikke noget stativ til kasserne. Men har alu rammer til der hvor kasserne skal sættes fast.
Herud over har jeg et nyt Rack fra Hepco & Becker liggende. Det passer til en Yamaha XT 600, da jeg købte det ville jeg havde bygget det om.
Så er du fiks på fingerne så er der her et godt vinter projekt, så du bliver klar til næste års ture.
Jeg selv vil skifte til bløde tasker fra Wolfman.
Pris 1500,- som udgangspunkt.
Men jeg er til at tale med.
Senest rettet af Bernt 01. jan 2015, 12:26, rettet i alt 1 gang.
Eventyret venter bag næste sving 

- Bernt
- Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
- Kontakt:
Re: Alu-kasser
Her er billedet.
Jeg måtte slette nogle af de andre jeg havde herinde
før der var plads.
Men det lykkes nu.
Jeg måtte slette nogle af de andre jeg havde herinde

Men det lykkes nu.
Senest rettet af Bernt 01. jan 2015, 12:25, rettet i alt 1 gang.
Eventyret venter bag næste sving 

Byder 1000 kr uden yamaha stativet. Og det haster ikke med afhentelse, så du må godt afvente bedre bud.
Hilsen Thomas
Hilsen Thomas
Må trække mit bud tilbage. Jeg troede de var symmetriske, havde ikke kigget godt nok på billederne.
Hej Bernt,
Jeg har et par bløde tasker til min Transalp. De er pæne og ikke meget brugte. Jeg undersøger lige om de er fra Wulff.
Vil du være interesseret i bytte?
Hilsen
Claus
Kontakt mig evt. på 20542120.
Jeg har et par bløde tasker til min Transalp. De er pæne og ikke meget brugte. Jeg undersøger lige om de er fra Wulff.
Vil du være interesseret i bytte?
Hilsen
Claus
Kontakt mig evt. på 20542120.