RD03 - special til salg

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Brugeravatar
Holst
Geografisk sted: Brædstrup, Midtjylland

RD03 - special til salg

Indlæg af Holst »

Efter et langt tilløb har jeg endelig besluttet at sælge min gode gamle Africa Twin. Det er 650 kubik modellen der kun fandtes i de første 2 årgange. Jeg købte cyklen brugt i 2003, hvor den blev hentet hjem fra Italien (de blev aldrig solgt som nye i DK). Den har oplevet meget sammen med mig, og er blevet modificeret og forbedret løbende. Affjedring er bl.a. opgraderet og mest synligt er den ombygget med dele fra Transalpen for at spare vægt. Ombygningen fungerer fint og er lavet således at alt kan bygges tilbage til original - der er ikke klippet eller skåret nogle steder. Alle originale stumper findes incl. 2 h4 forlygter (de helt originale er simpelt hen elendige). Udover selve cyklen findes som sagt alle originale stumper og lidt ekstra dele samt en komplet reservedels mc med Schweiziske papirer (der er ikke betalt afgift af den). Herudover medfølger Alu sidetasker, 2 tanktasker, styrtbøjle fra “Rugged Roads” og et sæt ekstra hjul med Excel ringe. Har nyligt fået service (olie og filter) nyt kædekit og nye dæk og var et smut med til klubbens 20 års jubilæum sidste år. Der er monteret db-killer i potten. Jeg har garanteret glemt en masse men ring og spørg (21642820). For billeder se annonce på guloggratis -
https://www.guloggratis.dk/annonce/64f0 ... 1986366111
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984

ONE LIFE - LIVE IT!
Besvar