Hjælp, jeg er ved at købe en Transalp...

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Jette

Hjælp, jeg er ved at købe en Transalp...

Indlæg af Jette »

Jeg er ved at købe en Transalp 8-) mine øjne er faldet på en blå fra '91 som har kørt 25.000 km., dette kan dokumenteres og koster 13.000 kr. Med afgift og fragt kommer den til at koste mig alt ialt 30.000 kr., er det et godt køb, eller er den for gammel osv... ??
Jette
Torben Vester
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Jette.
En Transalp bliver aldrig for gammel....:-) - det er kun mænd som mig der ældes...
En sådan Honda V tvin kører normalt langt over 100.000 inden den udviser tegn på slidtage i maskineriet. Mekanisk/teknisk er det en velafprøvet model, som bare kører og kører.......
Med de få kørte kilometer og hvis ellers at den er i god stand, mener jeg ikke at 30.000 er for meget - du vil have en stabil, letkørt og spændende motorcykel i rigtig mange år og værdien vil ikke falde dramatisk i de kommende år.
Slå til og mød os derude.....
Mange hilsener
Torben - Kinesien
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Jeg vil gå så langt, som til at sige, at en TA fra 91' med 25000 km på klokken, til 30.000 kr....................................... er billigt.

I hvert fald i sammenligning med dem, der er i Den Blå Avis.
Senest rettet af Nikolajsen 14. jun 2007, 16:46, rettet i alt 1 gang.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
iver
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Jette.

Jeg synes det lyder som en fornuftig handel, jeg solgte min transalp fra 91 for 20.000 kr, og den havde altså gået 146.000 km.

Så den du har kig på lyder næsten som et røverkøb når den ikke har gået længere. Hvor har du set den henne? Og hvad stand er den i ?

Håber det er et godt køb og at du slår til, så vi kan mødes derude.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Nejmann
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indregistrering

Indlæg af Nejmann »

Hej Jette

Har TransAlp'en været indregistreret i EU tidligere? Hvis ikke, så kan den næppe indregistreres i Danmark på grund af nye miljø-normer.

mvh Kåre
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

Transalp

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Jette

Jeg har hvis alle ting er i orden både teknisk og papirmæssigt skal du slå til. Jeg har haft ikke mindre end 2 af slagsen og det er de cykler jeg har fået de største oplevelser på i mit liv. Min, for mig, nye africa twin er på alle måder bedre end transalpen (synes jeg) - men den er også bare meget meget dyrer, og en transalp er intet mindre end fantastisk!

Held og lykke - og spørg endelig løs!!!

Mvh Søren
Besvar