Sælges: Schuberth S1 som ny

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Poul Tvilum

Sælges: Schuberth S1 som ny

Indlæg af Poul Tvilum »

Sort/rød/hvid Schubert S1-hjelm str. 60/61 sælges med indbygget solbrille og super støjdæmpning.
Købt for ca. halvandet år siden hos Louis. Fik ikke brugt den det første år. I år fik jeg så endelig købt en langturscykel og investerede til lejligheden i et Pinlock-visir til hjelmen. Nu viser det sig, at min kombination af højde, siddestilling og kåbeglas på Varaderoen gør, at Schuberth'en støjer MERE end min Shoei XR 1000 - så nu skal den sælges.
Hjelmen har kun været brugt på ca. 4 ture, omkring 175 km. Den er som ny overalt. Pris 1.000 kr. plus forsendelse eller afhentning. Billeder kan mailes.
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Kunne jeg måske egentlig godt være interesseret i. Men jeg er først i DK om 3 uger, og vil først prøve den før eventuelt køb.

Måske jeg bare skal vende tilbage om 3 uger og se om den stadig er til salg :-)
Poul Tvilum

Indlæg af Poul Tvilum »

Well, lad os se hvad der er sket om tre uger :-)
Poul Tvilum

Indlæg af Poul Tvilum »

Poul Tvilum

Indlæg af Poul Tvilum »

Hej Leif

John fra HARK kommer forbi og prøver den mandag formiddag. Hvis han ikke kan passe den, skal du være velkommen.

(Vedr. størrelse : Så vidt jeg husker er et målebånd rundt om kraniet en god parameter. 60 til 61 centimer i omkreds - så funker den)
Poul Tvilum

Indlæg af Poul Tvilum »

John har købt hjelmen...
Brugeravatar
Peter AT
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Når nu Pouls hjelm er solgt, tør jeg godt at skrive på denne streng at jeg også har en Shubert hjelm jeg gerne vil af med.

Også en størrelse 60-61, men... min er lidt brugt så den kan nok ikke koste mere end kr. 500,-.

Kan besigtiges og prøvekøres når vi er samlet efter generalforsamlingen.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Besvar