XRV 750 Africa twin 1996 sælges
XRV 750 Africa twin 1996 sælges
Honda XRV750 Africa twin, 750 ccm, '96, km 48.300, sølv/hvid/rød, m.afgift, Meget velkørende rejsecykel. Plexiglas beskyttelse af forlygter. bøjlelås, skivebremselås, touratech sadel, styrtbøjler, KN filter og Leo vinci slip-on potte(original medfølger). evt. touratech aluminium tasker kan eventuel medfølge mod merpris. Har fået stor service med ventil justering for 3000km siden.
Sælges pga. af bilkøb.
Kom med et bud, kr 76.800
Billeder kan mailes.
Sælges pga. af bilkøb.
Kom med et bud, kr 76.800
Billeder kan mailes.
Er den for dyr
Er den for dyr, så kom med et bud...... der kan desuden ses billeder på DBA af den, da jeg ikke magter at få billeder lagt op på siden her.
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Pris
Jeg er selv ejer af en pragtfuld africa twin, dog fra 99. Den gav jeg 95 tusinde for, og har efterfølgende købt ekstraudstry for en formue. Den pris du vil sælge din cykel til, er særdeles fornuftig. Køberen får en cykel med noget af det bedste tilbehør man kan få, en cykel der har kørt få km, og så ser den ud til at være i fin stand.
Nej prisen fejler BESTEMT ikke noget. Jeg vil tvært i mod sige, at det da er et under at den ikke er blevet solgt endnu. Var jeg ikke selv ejer at hondas fantastisk ørkenskib havde jeg købt den på stedet!!!!
Held og lykke - ikke kun til dig, men også til køberen, for den dag han/hun beslutter sig til at købe din cykel, følger der ikke blot verdens bedste cykel med i prisen - vedkommende køber også ægte lykke....!!!!
Mvh Søren
Nej prisen fejler BESTEMT ikke noget. Jeg vil tvært i mod sige, at det da er et under at den ikke er blevet solgt endnu. Var jeg ikke selv ejer at hondas fantastisk ørkenskib havde jeg købt den på stedet!!!!
Held og lykke - ikke kun til dig, men også til køberen, for den dag han/hun beslutter sig til at købe din cykel, følger der ikke blot verdens bedste cykel med i prisen - vedkommende køber også ægte lykke....!!!!

Mvh Søren
OK........
Er iøvrigt ikke enig med de øvrige omkring pris. Vi kan alle blive enige om at det er en god cykel til prisen, men kan den ikke sælges så er den jo nok for dyr?
Købte selv i foråret en årg. 2003 med 20000 km, mindre på tælleren.
Gav 14000 kr mere for den end det du forlanger. Det var incl. masser af udstyr - dog uden tasker.
Held og lykke med handelen
Er iøvrigt ikke enig med de øvrige omkring pris. Vi kan alle blive enige om at det er en god cykel til prisen, men kan den ikke sælges så er den jo nok for dyr?
Købte selv i foråret en årg. 2003 med 20000 km, mindre på tælleren.
Gav 14000 kr mere for den end det du forlanger. Det var incl. masser af udstyr - dog uden tasker.

Held og lykke med handelen

- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Pris.
60-65 er for billigt - den skal sælges for mindst 70K!
Mvh Søren
Mvh Søren
tja.. Det er jo stadig en 12 år gammel cykel. og man er også nødt til at se hvad man kan få af tilsvarende cykler.
stort set alle der vælger sådan en cykel vil bruge den til 99% landevejskørsel. og de vil så også overveje en Suzuki Vstrom. den koster omkring 100000,- for en ny så vidt jeg husker.
vi kan godt blive enige om at det ikke er en honda, men 12 år sætter som regel sine spor.
Selvfølgelig sker der ikke noget ved at sætte den ned til 70k og se hvad der så sker, man kan jo være heldig. Men jeg tror bare det stadig vil være lidt for højt sat.
på dba.dk kan man finde en 1995 RD07 til 47500,-
sÅ man er jo nok nødt til at se i øjnene at man er nødt til at sætte tingene til salg efter markedet og ikke efter at man selv synes man ejer verdens fedeste cykel. altså forstået på den måde at markedet for AT/TA i dk er meget begrænset.
stort set alle der vælger sådan en cykel vil bruge den til 99% landevejskørsel. og de vil så også overveje en Suzuki Vstrom. den koster omkring 100000,- for en ny så vidt jeg husker.
vi kan godt blive enige om at det ikke er en honda, men 12 år sætter som regel sine spor.
Selvfølgelig sker der ikke noget ved at sætte den ned til 70k og se hvad der så sker, man kan jo være heldig. Men jeg tror bare det stadig vil være lidt for højt sat.
på dba.dk kan man finde en 1995 RD07 til 47500,-
sÅ man er jo nok nødt til at se i øjnene at man er nødt til at sætte tingene til salg efter markedet og ikke efter at man selv synes man ejer verdens fedeste cykel. altså forstået på den måde at markedet for AT/TA i dk er meget begrænset.
Det er ikke første gang det sker, at vi i denne rubrik ser at der er nogle der stiller spørgsmålstegn, ved den pris som der er sat på en vare som vedkommende har annonceret til salg her.
Den der har en vare, må bedst vide hvad den bør koste.
Om det er for meget eller for lidt, skal ikke drøftes her på siden, men som John siger, ta' den mellem køber og sælger.
Håber ikke vi ser mere af den slags.
/Mogens
Den der har en vare, må bedst vide hvad den bør koste.
Om det er for meget eller for lidt, skal ikke drøftes her på siden, men som John siger, ta' den mellem køber og sælger.
Håber ikke vi ser mere af den slags.
/Mogens