XRV 750 Africa twin 1996 sælges

Hvad du mangler eller har for meget af.
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Det er måske ikke den korrekte tråd at have en diskussion i. Men det må vel være op til vedkommende der har startet tråden at vurdere om det er for meget. Som PAVJ også siger, så er det da rimeligt relevant..

Mogens, hvad er det du ikke håber at vi ser igen ?
Hvad er der galt i en ganske fin lille diskussion i en tråd hvor sælger i øvrigt selv siger at man kan give et bud. Indrømmet, jeg er ikke interesseret i at købe den. men så længe tråden holder en god tone og snakken ikke er i nogen negativ stemning, så kan jeg ikke se problemet.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Gode råd.

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg kommer gerne med gode råd ang. priser hvis jeg bliver spurgt - ved ikke om jeg er blevet det i denne tråd, men har i hvert fald forsøgt på bedste vis, at gøre lidt positiv reklame for sælgers cykel, og det har jeg besluttet mig for fortsat at gøre hvis jeg får chancen - men det betyder ikke at jeg behøver at kommentere prisen naturligvis ;-)

Mvh Søren
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Er der stadig en AT'er som savner en ejer?
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey Kazzan.

Den er stadig på DBA kan jeg se.... fed cykel :-D

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=57710821

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
PAVJ

Indlæg af PAVJ »

Ja - der er sgu´ikke meget salg i MCer for tiden. Jeg har selv 3 til salg og det går meget trægt.
Ham Stein Bagger har da vel for fa´en ikke taget alle pengene med ud af landet. :-D

M.v.h.

Poul
kimhansen

Indlæg af kimhansen »

Det bør stå folk frit for, at diskutere pris niveau.

Sælger har selv opfordret til dette!!! :roll:

Kim Hansen
Senest rettet af kimhansen 05. jun 2009, 14:14, rettet i alt 2 gange.
kimhansen

Indlæg af kimhansen »

Jeg kan ikke på nogen måde se, hvad problemet skulle være, med at folk diskuterer priser.
Priser er en af de ting jeg interesserer mig for og forventer at lære om angående disse modeller.

ADMIN skulle nok lade være med at være så formynderisk.

Der er på ingen måde noget i disse indlæg der er stødende, undtagen det fra ADMIN Mogens.

Efter min mening.

Kim Hansen
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Jamen jeg er helt enig med dig Kim. Forstår heller ikke hvad problemet er, specielt når trådstarteren selv spørger til en pris.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Kim.

Nu er cyklen solgt, så lige denne tråd her er måske ikke så relavant længere, men du er velkommen til at give din mening tilkende i denne tråd viewtopic.php?t=1347 .

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Kim

Nu er dette ved at være en gammel annonce og som Iver skriver er cyklen solgt, men budskabet bliver åbenbart ved med at spøge ;-)

Havde faktisk skrevet et ret langt svar til dig, da min bærbare løb tør for strøm, så derfor, for at gøre en lang historie kort:
Sælger har på intet tidspunkt spurgt nogen om deres mening på hvad hans MC kunne koste, blot bedt om et bud, og det må så være til evt. interessede købere.

Du har åbenbart taget mit indlæg for at være formynderisk og stødende, selv kan jeg ikke se det, men hvis jeg skulle sælge min MC og man begyndte at diskutere hvor meget jeg forlangte i forhold til hvad andre mente hvad jeg kunne få, ville jeg nok gøre som en anden har gjort, fjerne annoncen, og sætte den på dba.

Jeg synes vi skal lukke den her, og ellers holde den i den tråd som Iver henviser til.

Hilsen og go' weekend
Mogens
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Helt enig med Mogens, Iver m.fl. - En demokratisk afstemning har vist talt sit tydelige sprog - saa maa mindretallet sgu rette ind efter det og stoppe kritikken af vores - desvaerre noedvendige - Admin, som goer et godt stykke arbejde...sgu!!!

Hilsen
Torben - Kinesien
kimhansen

Indlæg af kimhansen »

Svendsenlars, opfordrer i sit andet indlæg til at komme med bud!

I en klub, må man regne med, det er af stor interesse atdiskutere en MC´s egenskaber, såvel som pris niveau.

Ejere der skal sælge senere, kan derved også se, hvad andre mener pris niveauet bør være.

Godt den er solgt, for længe siden, det ser jeg først nu, idag.

Har ikke set med i lang tid.

Ellers er det en flot side, og mange bruger den.

Selv, er jeg glad for de svar jeg har fået i andre tråde.

Venlig hilsen og god weekend: KIM :lol:
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Det er muligt det er en demokratisk afstemning. Men eftersom den ikke er lavet af bestyrelsen, så ser jeg ingen grund til at man bør rette sig efter den.
Brugeravatar
yaknudsen
Indlæg: 1060
Tilmeldt: 05. feb 2006, 15:09
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

Den dialog har forlængst fået sin egen tråd og burde måske fortsættes der.

Forummets administrator (der også fungerer som moderator her i forummet)
har pænt bedt om at folk afholder sig fra at kommentere priser i folks "til
salg" tråde.

Det har han gjort efter en længere dialog, hvor det er blevet fastslået at
hovedparten af de forum medlemmer der har udtrykt deres mening om
emnet gerne vil have at man afholder sig kommentere priser.

Man kan deltage i dialogen i denne tråd:
viewtopic.php?t=1347
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Besvar