Mangler folk penge eller hvad???

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

Mangler folk penge eller hvad???

Indlæg af Søren Dahl »

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=57107109

tjek lige denne maskine og pris ud - det er vildt!!!

Mvh Søren
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

hvad mener du søren ??

Jeg synes nu prisen er ganske rimelig.
Brugeravatar
Søren Dahl

Pris

Indlæg af Søren Dahl »

du har nok ret Tom, jeg er bare vandt til at se AT'er fra 03 til 100K+ - men jeg skal nok bare vende sig til at de fleste (måske alle) AT'er på markedet er under 100K -

Mvh søren
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Min holdning kender du jo nok :-)

Altså at man er nødt til at se på hvad man kan få nyt for de samme penge..

Fx en helt ny Vstrom 650 for 110000,- så vidt jeg husker. eller en helt nyt Transalp 700 for 130000,-

Den er jo trods alt snart 6 år gammel den du linker til, og med 45000 km på sig.

Den er fed, ingen tvivl, også federe end en ny transalp. Men der er jo langt fra alle der er enige i det.
Brugeravatar
Søren Dahl

Ja

Indlæg af Søren Dahl »

De fleste MC folk som ikke kender AT'eren egeskaber og holdbarhed vil måske sige -61 HK til 89 K - hmm hvad kan jeg få som er 6 år gammelt for 89K som har MERE end 61 HK - STORT SET ALT :lol:

Man skal absolut være kender for at købe en AT'er - men de mennesker som så er heldige at have set lyset får sig også virkelig en cykel med gode egenskaber for pengene - i hvert fald hvis man spørger mig :-D

Mvh Søren
PAVJ

Indlæg af PAVJ »

Den linkede MC har været til salg i næsten 1 år og jeg kan se at prisen er reduceret med næsten 10.000 kr.
Tegn på at markedet er stagneret :shock: ( i alt fald i den prisklasse )

Iøvrigt dejlig maskine, købte den på stedet, hvis det ikke lige var fordi jeg har en i forvejen :-D

Poul
Brugeravatar
Søren Dahl

Enig!

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg er meget enig - det havde jeg også, men jeg er i samme "uheldige" sitation at jeg i forvejen ejer verdens fedeste motorcykel!!

Jeg tror desværre alt er stagneret for tiden :shock: men de gode tider kommer igen :-D

mvh Søren
Besvar