K: fælge til AT 650

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Mathias

K: fælge til AT 650

Indlæg af Mathias »

Hej alle

Skulle der være nogen der ligger inde med sådan et sæt? Jeg kunne godt tænke mig et par ekstra hjul med andre dæk så man har lidt at skifte med :-)
Er der evt. nogen der ved om fælgene fra en Transalp 90-96 passer over? Der er så vidt jeg kan se i de årgange den kører med enkelt skive for og bag, ligesom min. Så det kunne jo være.

Mvh Mathias
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

du vil kunne bruge Alle årgange TA baghjul med skivebremse, dvs fra 91-99.

Ellers så tag kontakt til enduro bunker, www.endurobunker.de i tyskland. De har stort set alt :-)

Er det kun fælgen, eller hele baghjulet ??

for du kan sagtens købe en løs uoriginal fælg, nye egre og så montere på det gamle nav. Det er så vidt jeg husker 36 egre der skal til.
Mathias

Indlæg af Mathias »

Det nemmeste ville selvfølgelig være hvis der var én der lå inde med 2 komplette hjul.
Hvad med forhjulet fra Transalp'en - passer det i nogle af årgangene?
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at transalp fra 91-95 passer på. i 96 får den dobbelt skivebremse foran. Jeg tror faktisk også at transalp forhjul fra 87-90 passer. men ud skal lige undersøge med skivediameter, akseldiameter osv.. men det kan altså sammen findes via google.
Mathias

Indlæg af Mathias »

Tak for tippet, det vil jeg lige prøve at undersøge nærmere.

Og hvis andre i mellemtiden finder ud af at de har fælge til at ligge FRA en AT 650'er siger de bare til :-)

Mvh Mathias
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Mathias..

Har et komplet forhjul liggende..
Gi´en personlig besked med tlf. nr., hvis du er interesseret...
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Mathias

Indlæg af Mathias »

PB sendt.
Mathias

Indlæg af Mathias »

Så er der købt et forhjul af Peter og et baghjul på Ebay :-)
Mangler stadig en Bremseskive til forhjulet. Mener den er på 296mm. Så hvis nogen har én i overskud er jeg køber.

Mvh Mathias
Mathias

Indlæg af Mathias »

Nå, hverken forhjul eller baghjul viste sig at passe. Så jeg tror jeg stopper projektet her, inden det bliver for dyrt - medmindre nogen derude ligger inde med et par komplette og intakte hjul som rent faktisk stammer fra og passer på en AT 650?

Mvh Mathias
Besvar