i denne søde juletid

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

i denne søde juletid

Indlæg af kjelde »

Jeg var så heldig i går at julemanden kom forbi med en fin Varadero til mig. :-D
Årg 2005, fra en herre på 55 der kun har nået at køre 4130 km siden han købte den fra ny. Monteret med Remus potter, bøjler, org. taskesæt og varme i håndtag osv osv. Naturligvis med ABS. Ser ud som om den slet ikke har været brugt.
Nu kunne det være dejligt om der også var en flink julemand ved SKAT, da der lige skal betales lidt for at få den på danske plader.
http://picasaweb.google.dk/larskjelde/N ... directlink
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Lars.

Tillykke med den "lille" ny. Den se, som du selv er inde på, helt ny og fin ud. Det ser også ud som om sædet er rigtig behageligt, pas nu på du ikke kommer til at sidde og slumre hen ;-)

Hilsen Niels
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

hej Niels
Ja der er et fint Bagster sæde på med gel-indlæg.
Måske det er for ikke at slumre der er monteret remus potter :-D
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 694
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Hej Lars

Tillykke med den "nye" Varulv, den ser flot ud.

Vi får den vel først at se til foråret, du skal jo også lige have den afgiftet først.

Men så har du jo vinteren til at gå og pusle om den, det bliver spændende at se den.

Niels, man slumrer ikke hen på en Varadero, hver en km er ren køreglæde :!: :lol:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Ja, den er sørme fin. Tillykke med den 8-)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fint!

Indlæg af Søren Dahl »

Den er bare synet og godkendt - fed maskine.

Så skal du bare ind og hilse pænt på Skat når du skal have danske plader - de er nemlig så flinke og rare fing2
Det er total sindsygt så meget man skal slippe for at få plader på her i DK - er næsten til at :opkast: sig over :lol:

Mvh Søren
Poul Tvilum

Indlæg af Poul Tvilum »

Kanonflot maskine, Lars - forstår godt at du vil ud at trille til sommer.

Er også misundelig på potterne. Der er ikke meget lyd i standard-udgaverne :-)
Besvar