Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Hvis du er ude efter noget til at beskytte din forlygte er der jo Touratech i Tyskland som laver beskyttelsesglas til at sætte foran lygten! kig under links på hjemmesiden! såvidt jeg ved findes der ikke gitre til at sætte foran! men et stykke plexiglas er vel også fint nok! det leveres med skruer og afstandsstykker! Og Touratech plejer ikke at sælge noget som ikke duer!
mange af de beslag og forskellige småting de sælger er noget tingeltangel. Jeg har selv en gps holder fra touratech. og den er da stadig hel. men har fået udskiftet en del af beslaget fordi det er brækket.
Og da jeg var på allroad-tour'en i finland sidste sommer var der bred enighed blandt de deltagende om at ideen bag touratech's produkter er god nok. men at selve produkterne ikke er af tilstrækkelig kvalitet. De er ofte lavet lidt for smarte, frem for at være simple og holdbare. Men altså kører man kun landevej er historien jo nok en helt anden.
Du skal ikke være ked af det Iver... jeg bryder mig ikke om at se voksne mænd græde
PS. jeg kan dog kun tale varmt for deres zega alukasser. De er ganske fortrinlige
Åhhh ja de der Zega Alukasser Jeg har selv topboxen, men går stadig og drømmer om sidekufferter kunne man da for fa...n bare få dem billigt et eller andet sted!!???