Varadero sælges
Varadero sælges
Efter tusindvis af dejlige km på varaderoen har jeg nu besluttet mig for at prøve noget andet. Derfor sælger jeg min varadero SD02 fra 2005 der lige har rundet 27000 km. Den er naturligvis med ABS, - komplet or. taskesæt med innnertasker,- varme i håndtag,- hvide blinklys for og bag,- led baglygte, forhøjet vindskærm, bagster sæde med gele indlæg,- elektrisk kædesmører,- KN-filter,- wilbers fjedre og div andre forbedringer. Motorcyklen kører 100 % og fejler absolut intet. Er i absolut kosmetisk topstand. Sælges nysynet med nummerplade for 115.000 kroner
- Vedhæftede filer
-
- vara.JPG (150.2 KiB) Vist 5290 gange
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Re: Varadero sælges
Hej Lars
Er den stadigvæk til salg?
Der er tale om ren handel ikk' ? (har en Varadero fra 1999 som skal sælges)
Er prisen fast eller et udgangspunkt?
Mvh Lars Vase
Er den stadigvæk til salg?
Der er tale om ren handel ikk' ? (har en Varadero fra 1999 som skal sælges)
Er prisen fast eller et udgangspunkt?
Mvh Lars Vase
Hej Lars
Jo det er fast pris og ren handel.
Mvh Lars
Jo det er fast pris og ren handel.
Mvh Lars
lars kjelde
Exit Varadero
Så har den dejlige motorcykel forladt matriklen og vil forhåbentlig give den nye ejer mange gode oplevelser. Jeg har naturligvis fortalt den nye ejer om vores fine klub.
Efterfølgeren som står i garagen er en model med hængepatter, og den venter bare på at blive afgiftet.
I mellemtiden er jeg på udkig efter noget transalp-afrikaner til fornuftige penge, så jeg dels har noget at køre på i vinter, og dels kan blive ved med at være medlem af denne dejlige klub. Så hvis i kender til noget der er til salg må i endelig give besked.
Så har den dejlige motorcykel forladt matriklen og vil forhåbentlig give den nye ejer mange gode oplevelser. Jeg har naturligvis fortalt den nye ejer om vores fine klub.

Efterfølgeren som står i garagen er en model med hængepatter, og den venter bare på at blive afgiftet.

I mellemtiden er jeg på udkig efter noget transalp-afrikaner til fornuftige penge, så jeg dels har noget at køre på i vinter, og dels kan blive ved med at være medlem af denne dejlige klub. Så hvis i kender til noget der er til salg må i endelig give besked.
lars kjelde