HARK dynge søges :)

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

HARK dynge søges :)

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Jeg søger en HARK maskine som må koste omkring 20.000 - modellen og farven er underordnet - men skal være mekanisk fungerende - kosmetik og alder er også underordnet.

Maskinen skal kunne bringe mig til og fra HARK arrangementer og andre småture samt korte udenlandsture - mit årlige kørselsbehov de sidste 2 sæsoner har ligget på ca 4000 om året - prisen skal derfor afspejle det lave kørselsbehov - MEN undvære JER i HARK vil jeg bare IKKE! :beer: :-D :-D :-D

Med venlig hilsen

Søren Dahl
Brugeravatar
Søren Dahl

Re: HARK dynge søges :)

Indlæg af Søren Dahl »

Så blev det en alp igen, den 3. på 12 år :-) de er vist ikke så ringe endda :-) jeg køber tsparks sorte alpehorn, så er adgangsbiletten til bål, god mad og skurvogn bland dette lands mest fantastiske mennesker i hus - tror I jeg glæder mig til at komme til Hvidovre og hente mit nye vidunder??? I får kun 1 gæt :-)
Mvh Søren
Brugeravatar
kjelde
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

Tillykke med den, og dejligt du stadig er Harker :beer:
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Søren.

Tillykke med "den lille ny'" ;-)

Jeg har læst lidt om dine tanker vedr køb af maskine, og jeg må sige at din drømme cykel (og min, iøvrigt også) nok ikke ville være dig i det virkelige liv. Sådan en :ktm: basse, er en helt fantastisk køremaskine hvis man skal kører rigtig offroad, og komforten er helt sikkert også i top. Sædet er rigtigt godt, og du får næppe bedre affjedring, men når det så er sagt, så er der altså det store minus i forhold til :honda: , nemlig driftsikkerheden, eller rettere manglen på samme. Jeg siger ikke at den falder fra hinanden hele tiden, men den holder ikke Hondas standarter, men hvad gør egentlig det kkj8
Tillykke med din nye maskine, og jeg håber at jeg kan låne mig til noget på 2 hjul (og en plade på) så jeg kan komme og se til jer ind i mellem :beer:

Hilsen Niels
Brugeravatar
JP
Geografisk sted: Nørager

Indlæg af JP »

Hej Søren

Tillykke med købet, sådan en fætter er jo ikke så ringe endda, men det ved du jo alt om.
Så ses vi til næste sheltettur.

Hilsen Jørn
Brugeravatar
Søren Dahl

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Jørn

Tak - ja vi gør så, jeg glæder mig allerede til vi ses igen, så skal vi kloge Alp sammen for vildt :)

Mvh Søren
Besvar