Sælges: Transalp '95

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Tjelle

Sælges: Transalp '95

Indlæg af Tjelle »

Min trofaste Honda leder efter et nyt hjem - skal den bo hos dig?

For under to år siden fik den den helt store tur hvor alle væsker blev skiftet og alle dele renset. Stellet blev sandblæst, grundet, malet og lakeret. Se evt tråden om hele projektet her: viewtopic.php?f=4&t=2730

Jeg sælger den, da jeg ikke længere får den brugt ret meget - både pga manglende tid og fordi jeg er begyndt at paraglide i stedet - og jeg kan desværre ikke have alt mit grej med bag på cyklen.

Billede

Billede

Billede

Billede


Den har kørt lige under 70.000km og er i god vedligeholdelsesstand og alt fungerer på den. Den har ridser på venstre side efter et møde med asfalten, men det er udelukkende kosmetisk.
Den befinder sig i Fredericia.

For 38.000kr kan du købe cyklen som nysynet og med alt grej/udstyr jeg har til den. Det indebærer Givi-rack og tasker, to ekstra CDI'er, motorbøjler, tank-cover i læder der passer til lakeringen samt en tanktaske der kan sidde på coveret, en anden tanktaske, 90liters vandtæt paksæk, Hayne's manual, håndtagsvarme, ekstra bremseklodser samt diverse smådele.

Jeg skal have lavet et par småting på den inden den skal til syn, så den er ikke klar til afhentning endnu med mindre du selv vil syne den - mod afslag i prisen, selvfølgelig.

Ved spørgsmål eller ved interesse kan jeg kontaktes her på siden eller på 42 22 33 75
Besvar