Blink relæ til transalp PD10

Hvad du mangler eller har for meget af.
Besvar
Brugeravatar
Bernt
Indlæg: 293
Tilmeldt: 05. aug 2013, 22:53
Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
Kontakt:

Blink relæ til transalp PD10

Indlæg af Bernt »

Der er lidt knas med mit blink relæ og det koster kassen af købe et originalt Honda over 600, - hos den lokale. Uorginalt under 100,-. Det skulle vel ikke være så heldigt at en af jer har et blink relæ liggende til en menneskelig pris der passer på min transalp XL600V PD10 fra 97.I må gerne sende mig en SMS på 22701059. Mvh Bernth
Eventyret venter bag næste sving :-)
Brugeravatar
Bønne
Indlæg: 692
Tilmeldt: 26. maj 2009, 13:54
Geografisk sted: Svinninge

Re: Blink relæ til transalp PD10

Indlæg af Bønne »

Er du sikker på det er relæet der er synderen :?: Nu skriver du ikke hvad problemet præcist er, men når blinklyset ter sig, er det i mange tilfælde blinklyskontakten der trænger til en gang rens og smøring. Du kan sprøjte kontaktrens ind ved siden af knappen og så arbejde med den og se om det hjælper. Gør det dét, så sprøjt derefter en gang WD40 el.lign. ind for at beskytte det. Alternativt skille kontakterne ad og rense og smøre dem.
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Brugeravatar
Bernt
Indlæg: 293
Tilmeldt: 05. aug 2013, 22:53
Geografisk sted: Tølløse, midt på Sjælland :-)
Kontakt:

Re: Blink relæ til transalp PD10

Indlæg af Bernt »

Tak for det gode råd. I det her tilfælde var det nu blink relæet der var blevet klemt, det ser ud til at efter jeg har spildt det hele af og fået flyttet relæet. Så virker det igen. Jeg venter på nye blinklys, når de er sat på må jeg se om relæet holder eller jeg skal have et andet på. Det er LED blinklys og jeg har allerede montere div modstande. Så tiden vil vise om der skal nyt til eller ej.
Mvh Bernth
Eventyret venter bag næste sving :-)
Besvar