spænding.
- Nikolajsen
- Indlæg: 1598
- Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Hmm, det lyder både normalt, og så ikke alligevel.
Jeg forstår ikke hvordan du kan få 15,2 v på pæren, og 14,6 v på batteriet, ved 2500 o/min
Du burde lige prøve om der er forskel på målingen på batteriet, når man tænder og slukker lyset, når motoren kører ved ensartet o/min. Det må der helst ikke være......
Og hvad der er på batteriet i tomgang.
De 14,6 på batteriet ved 2500 o/min lyder helt rigtigt.

Jeg forstår ikke hvordan du kan få 15,2 v på pæren, og 14,6 v på batteriet, ved 2500 o/min

Du burde lige prøve om der er forskel på målingen på batteriet, når man tænder og slukker lyset, når motoren kører ved ensartet o/min. Det må der helst ikke være......
Og hvad der er på batteriet i tomgang.
De 14,6 på batteriet ved 2500 o/min lyder helt rigtigt.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
- Nikolajsen
- Indlæg: 1598
- Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
- Nikolajsen
- Indlæg: 1598
- Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
- Nikolajsen
- Indlæg: 1598
- Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Jae, smart ik'. Brotoften's knallert er herefter certificeret til kalibrering af voltmeter.yaknudsen skrev:Sjovt. Det er første gang jeg har oplevet at en MC er blevet brugt til at checke hvorvidt et voltmeter måler korrekt. Cool!

Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'