CDI

Spørgsmål eller tips.
jalp

Indlæg af jalp »

Så er der bestilt: CDI Boks i England

http://www.davidsilverspares.co.uk/home/

CDI-boks, tændingsnøgle og tændrørsnøgle ialt 125 pund + porto på 19 pund ialt ca 1250 dkr. :-D

Den lokale Hondapusher tager 2351.- for CDIén :evil:
jalp

Indlæg af jalp »

Ja, som kom pakken fra england :-D så nu er tændrør og CDI skiftet, alpen kører igen :-P
8 dage fra ordre til levering med UPS, det virker fint. David Silver kan godt anbefales.
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Da jeg ikke fik nogen negativ responce vedrørende de omtalte Digitale CDI'er, og/eller firmaet, der forhandler dem (M&S Motorad Shop)
Tog jeg risikoen, og fik min bank til at overføre 253,50 € d. 29. april 2010.

Jeg har d. 5. maj fået en mail fra M&S, at de har registreret min betaling, og mine CDI'er er sendt. Og et link så jeg kan følge pakken. Nu glæder jeg mig til modtagelsen, og ikke mindst til, om de digitale CDI'er, virkelig er bedre til at forstille tændingen ved højere omdr. end 4.000
jalp

Indlæg af jalp »

rigtigt spændende, Lykkedal, Lad endelig ordene flyde når pakken kommer og Alpen kører igen :-D
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Lykkedal skrev:Da jeg ikke fik nogen negativ responce vedrørende de omtalte Digitale CDI'er, og/eller firmaet, der forhandler dem (M&S Motorad Shop)
Tog jeg risikoen, og fik min bank til at overføre 253,50 € d. 29. april 2010.

Jeg har d. 5. maj fået en mail fra M&S, at de har registreret min betaling, og mine CDI'er er sendt. Og et link så jeg kan følge pakken. Nu glæder jeg mig til modtagelsen, og ikke mindst til, om de digitale CDI'er, virkelig er bedre til at forstille tændingen ved højere omdr. end 4.000
Vi krydser fingrene :-D
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Bønne
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Ja, det lyder spændende, giv endelig en tilbagemelding :!:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

:-D :-D

8. maj 2010 Modtaget og monteret.

Nu skal der prøvekøres

Det kan sikkert godt tage det meste af eftermiddagen, men det er der jo ikke noget at gøre ved ;-)
Brugeravatar
Bønne
Geografisk sted: Svinninge

Indlæg af Bønne »

Nej, man må tage det sure med det søde, og jobbet skal jo gøres hvad enten man kan lide det eller ej ;-)

God tur :lol:
Bønne

Plan your ride. Ride your plan.
Besvar