Nybagt euforisk ejer af en fantastisk AT'er fra ´93. Hentede den i Bremen i påsken sammen med min genbo-makker (-og mangeårige ejer af en RD04).
Fahrzugbriefen siger 37 kw og stelnummeret starter med 30... Alt tyder på, at min At'er er begrænset. Den er dog lige så hurtig som genboens....?
Ved nogle af jer kloge HARK brugere mon hvor jeg køber nye "åbne" muffere til min indsugning, så Africaneren kan trække vejret dybt igen. Der bør være 10 hk at hente..?
På forhånd tak (for et fedt forum)
Fjernelse af begrænser på en AT RD07
Re: Fjernelse af begrænser på en AT RD07
Hej Henrik...
Det tyder på at din insugningsbegrænsning er fjernet. Du kan kontrollere ved at demontere karburatorerne og se om der er en indsnævring i gummiet mellem karburator og cylinder.
Hvis den stadig kører med drossels indsugning, har jeg et par originale du kan købe.
Det tyder på at din insugningsbegrænsning er fjernet. Du kan kontrollere ved at demontere karburatorerne og se om der er en indsnævring i gummiet mellem karburator og cylinder.
Hvis den stadig kører med drossels indsugning, har jeg et par originale du kan købe.
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Peter AT
Re: Fjernelse af begrænser på en AT RD07
Hej Peter
Tak for svaret. Ja noget tyder på, at den tidligere tyske ejer Har fjernet begrænseren, da den pisker på 180 km/t som en mis....?
Tak for svaret. Ja noget tyder på, at den tidligere tyske ejer Har fjernet begrænseren, da den pisker på 180 km/t som en mis....?