Jeg har her til eftermiddag opdaget, at der kommer kølervæske ud ved toppakningen på den bageste cylinder.
Når jeg nu alligevel skal have den skilt ad, er der så andet, der vil være klogt at skifte, når jeg nu alligevel har toppen af.
Med venlig hilsen¨
Ib Tinning
toppakning xl 600 v
- Nikolajsen
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Re: toppakning xl 600 v
Det er meget muligt den er utæt der.
MEN, undersøg det lige lidt nærmere. Min var blevet utæt ved røret til kølevæsken, i toppen af topstykket, og det lignede ved første øjekast også en utæt toppakning. Og det var også den bagerste cylinder, der er et rør på begge cylinder, og jeg skiftede o-ring på begge rør.
Hverken topstykke eller topdæksel skal af hvis det kun er røret.
MEN, undersøg det lige lidt nærmere. Min var blevet utæt ved røret til kølevæsken, i toppen af topstykket, og det lignede ved første øjekast også en utæt toppakning. Og det var også den bagerste cylinder, der er et rør på begge cylinder, og jeg skiftede o-ring på begge rør.
Hverken topstykke eller topdæksel skal af hvis det kun er røret.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
jeg tror det var falsk alarm for jeg har i dag rodet med den og der er fin konpresion
og efter en vask har der ikke været mere at se
så nu kan jeg så undre mig over hvor det kølervæske kom fra

så nu kan jeg så undre mig over hvor det kølervæske kom fra

jeg blev bare lidt bekymret da jeg så noget kølervæske som så ud til at komme fra toppen men der er ingen utæthed så jeg er nu rolig