Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Min sidder i hvert fald fast! Men ellers er der vel de gængse metoder til at få den ud: Enten bore den ud med et stort bor, eller lave et hak i den, soå man kan komme til at slå på den med en mejsel/stor skruetrækker. Man kunne evt først prøve at varme den op, og se om det løsner noget.
Samme motor - samme problem - på min gode NTV. Da kærven begyndte at skride, fik den gode slag med plastichammeren før fornyet forsøg. Det løsnede den. Desværre for sent, for da havde jeg ødelagt kærven. Nu har jeg Vavardetdo?, så hvis det bliver aktuelt, får den tæsk med den bløde hammer inden.
Det er dybest set noget skrammel.
Det samme skete for mig da jeg skulle justere ventiler i løbet af vinteren. Bor eller slå et lille hul med en spids dyknav og slå den forsigtigt af. En ny koster vist ca. 10 euro.
Fandt først denne side i weekenden med gode priser og billige forsendelse. www.hondabikepartsonline.co.u
Dyknaglen var bare sagen - den bed sig fast med det samme og derefter skulle der blot et par hammerslag til. Det eneste jeg fortryder er at jeg ikke fik det prøvet noget tidligere i stedet for at vente til i dag.