AT-triptællerne
AT-triptællerne
Hej!
De elektroniske trip-tællere på min AT RD07 (1995) er lige "stået af". Uret virker stadig fint, og tællerne kan nulstilles - men der bliver de så.
AT´en runder snart de 100000 km, så måske er er det slidt op?
Rep-idéer modtages med kyshånd - i aften eller i morgen, da jeg er bortrejst i hele juli måned.
God ferie til jer alle.
mvh. Randa
De elektroniske trip-tællere på min AT RD07 (1995) er lige "stået af". Uret virker stadig fint, og tællerne kan nulstilles - men der bliver de så.
AT´en runder snart de 100000 km, så måske er er det slidt op?
Rep-idéer modtages med kyshånd - i aften eller i morgen, da jeg er bortrejst i hele juli måned.
God ferie til jer alle.
mvh. Randa
triptæller
Mit første gæt er, at det er hjulsensoren eller forbindelsen til den der fejler noget.
I køb/salg-gruppen her på forum er der et link til en pdf-fil af Haynes reparationsbog for AT og TA. På side 242 i den fil står der noget om, hvordan man checker sensoren. Og i slutningen af afsnittet om det elektriske system er der fine diagrammer over hele el-nettet.
Go' ferie!
-Kåre
I køb/salg-gruppen her på forum er der et link til en pdf-fil af Haynes reparationsbog for AT og TA. På side 242 i den fil står der noget om, hvordan man checker sensoren. Og i slutningen af afsnittet om det elektriske system er der fine diagrammer over hele el-nettet.
Go' ferie!
-Kåre
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Trip tæller
Trip tæller
Hej Pranda - fik du den til at virke - og i så fald hvad var fejlen?
Mvh Søren
Hej Pranda - fik du den til at virke - og i så fald hvad var fejlen?
Mvh Søren
2 forsøg kikset
Jeg har downloadet haynes manual - tak! - og jeg har lige modtaget bogversionen fra Amazon.com i sidste uge, da jeg indså, at den var noget bedre end end den tyske fra Bucheli-forlaget, som jeg indtil nu har brugt.
Jeg har haft det hele skilt ad et par gange uden at finde fejlen.
Der skulle dog sidde en sikring et sted i forbindelse med triptælleren - den mangler jeg at tjekke - til gengæld har jeg fået sat et nyt stykke pleksiglas på - det gamle var helt krakeleret.
Så har jeg lige fået monteret centralstøttefod - hvorfor har jeg dog ikke gjort det for mange år siden? Al "arbejde" på AT´en går en del lettere nu!
For at skifte det forreste tændrør på den forreste cylinder måtte jeg afmontere køleribben - er det mig, der ikke er handy nok, eller er det normalt?
mvh. Poul Randa
Jeg har haft det hele skilt ad et par gange uden at finde fejlen.
Der skulle dog sidde en sikring et sted i forbindelse med triptælleren - den mangler jeg at tjekke - til gengæld har jeg fået sat et nyt stykke pleksiglas på - det gamle var helt krakeleret.
Så har jeg lige fået monteret centralstøttefod - hvorfor har jeg dog ikke gjort det for mange år siden? Al "arbejde" på AT´en går en del lettere nu!
For at skifte det forreste tændrør på den forreste cylinder måtte jeg afmontere køleribben - er det mig, der ikke er handy nok, eller er det normalt?
mvh. Poul Randa
- Søren Dahl
Centralstøttefod.
En centralstøttefod er næste uundværlig - det er bare super godt - det var også noget at det første jeg satte på min twin - nåja bortset fra store dele af Africa Twin Touratech katalog delen
Mvh Søren

Mvh Søren
- Søren Dahl
Hej Niels
Hej Niels
Hvilke dele har du på din AT? Har du også Touratech dele?
Mvh Søren
Hvilke dele har du på din AT? Har du også Touratech dele?
Mvh Søren