Hej alle
Mange tak for svarene!!
Sagaen om olien fra THansen er nu afsluttet. Jeg købte 5L olie hos THansen, og kune selvfølgelig ikke vente med at komme hjem for at smøre min dejlige TA. Efter endt påfyldning var der dog en lille tanke der blev ved med, at nage mig. Jeg var sku ikke helt sikker på den der olie, selv om de herlige og gansk forstandige gutterne i den lokale butik sagde, at det var en meget god olie og, at den skam kunne bruges til alt med hjul under!! Jeg søgte lidt efter svar på den engelske "søster" side til HARK. Der var en god forklaring om "Anti friktions additiver", som er tilsat olier der skal bruges i motorer med tørkoblinger - og IKKE i motorer med vådkoblinger!!! Derefter var det bare, at lænse den "nye" THansen olie af motoren, og hælde den "rigtige" olie på dyret. Dette var en lille merudgift til nyt filter og olie på Kr. 694,-
Morale: Køb bare olie der er beregnet til MC'er
Ellers er posten lige kommet med en Laser potte til mig i dag

- på med den!!
Næste projekt er at fabrikere en centerstøttefod. Hvis der en nogen der har en gammel en af slagsen, som jeg kan koipere høre jeg meget gerne fra dem! (XL600VX PD10, år: 2000) Jeg har tænkt på om jeg skulle lave en skabelon, så der kan laves flere - lidt nemmere.
Hvis jeg har forstået det rigtigt, så køre økonomien på denne side vha. frivillig donation, hvor donere man???
Mvh. Thyborøn i blæst.