Prøvekørsel Aprillia CapoNord og AT

Spørgsmål eller tips.
Besvar
kimhansen

Prøvekørsel Aprillia CapoNord og AT

Indlæg af kimhansen »

For to dage siden prøvede jeg en lækker Allroad en CapoNord.
Den ryster meget, den jeg prøvede under 3500omdr.
Over dette, kører den formidabelt.
Den er lynhurtig, og helt utroligt retnings stabil! Desuden er affjedrings komforten af så høj en kvalitet, at jeg nu er klar over at, en GoldWing 1500 fra 98, jeg har haft i 10 år, slet ikke kan hamle op med den slags maskiner som Capo Nord! :lol:
Utroligt.
Designet er også lækkert og sædet ser ud til at være tilfreds stillende.

Africa Twin en jeg prøvede i dag kørte også rigtigt godt, men den er lidt bedaget i forhold til Capo.
Dog var moteren væsentligt mindre omgærdet af vibrationer, som aldrig var generende.
Affjedringen er også lækker og retnings stabiliteten ligeså, men aff. er ikke så god som Capo, dog tænkte jeg straks, at sådan en AT vel egentligt er rigtig god til mig,--- på nær sædet, det er dårligt.
Så melder spørgsmålet sig, er de sæder i andre bruger væsentligt bedre og større?
Hvor finder jeg billeder af disse?

I morgen skal jeg prøve to V-storm Suzuki 650 og 1000, konen kommer med.

En Varadero vil jeg også prøve, og slutteligt Enduroernes moder BMW GS.
Melder løbende tilbage.
Kim
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Ja Aprilia laver nogen lækre motorcykler, og dem der har en motor der er fremstillet af Rotax, (ved ikke om der er andre en Pegaso'en) er også i orden på den front, MEN...... de holder slet ikke på de andre fronter, i sammenligning med Honda. Så ville jeg klart vælge en anden japaner, ja sågar en Suzuki :lol: .
For mit vedkommene hedder det Honda eller BMW, hvis jeg på nogen måde kan få råd til det. :roll:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar